„Życie to emocje. Reszta to technologia” – opony Continental na wyciągnięcie ręki w galeriach handlowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Życie to emocje. Reszta to technologia” – opony Continental na wyciągnięcie ręki w galeriach handlowych

W największych galeriach handlowych można teraz dotknąć i sprawdzić, jak prezentują się opony z segmentu UHP (Ultra High Performance) marki Continental. Jest to pierwsza część drugiej odsłony kampanii pod hasłem „Życie to emocje. Reszta to technologia”.

Opony są umieszczone na specjalnym, interaktywnym standzie. Klienci mogą na własne oczy przekonać się, jak wyglądają opony premium Continental. Dodatkowo mają możliwość rozwiązania na tablecie w specjalnie stworzonej aplikacji, quizu wiedzy o oponach. Głównymi nagrodami w quizie są vouchery warte 1500 złotych na zakup dowolnych opon Continental.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja potrwa do 11 listopada. Obecnie jest prowadzona w Krakowie (M1), Poznaniu (Posnania), Gdyni (Riviera) i Gdańsku (Bałtycka).

Za kreację i koordynację akcji promocyjnej odpowiada agencja OldBoys&FreshMilk.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij