AliExpress 11.11 z okazji Globalnego Festiwalu Zakupów wystrzeli w kosmos ministację i satelitę

AliExpress, międzynarodowa platforma e-commerce należąca do Alibaba Group, ogłosiła wystrzelenie w przestrzeń mini stacji kosmicznej oraz satelity, jako zapowiedzi tegorocznego Globalnego Festiwalu Zakupów, który przypada na 11 listopada.
O autorze
1 min czytania 2018-10-29

Mini stacja kosmiczna o nazwie Candy Jar (dosł. słoik z cukierkami) jest urzeczywistnieniem wizji Grupy Alibaba, by służyć małym i średnim przedsiębiorstwom na całym świecie i zapewniać globalnym konsumentom poczucie wspólnoty, bliskości i szczęścia. Obecna, dziesiąta rocznica Globalnego Festiwalu Zakupów 11.11, będzie miała bardziej globalny charakter niż kiedykolwiek wcześniej. Po raz pierwszy promocje będą trwały aż 48 godzin, aby w obchodach święta mogli wziąć udział klienci ze wszystkich stref czasowych.

Przekraczanie granic czasowych

Tegoroczna edycja 11.11 Globalnego Festiwalu Zakupów, rozpocznie się o północy w dniu 11 listopada i zakończy o 23:59 w dniu 12 listopada według czasu Sydney. W Polsce oznacza to rozpoczęcie festiwalu w sobotę, 10 listopada o godz. 14:00 i jego zakończenie w poniedziałek 12 listopada o godzinie 13:59 naszego czasu.

Poprzednie edycje Globalnego Festiwalu Zakupów AliExpress trwały jeden dzień, co uniemożliwiało niektórym krajom i regionom cieszenie się najlepszymi ofertami w dniu 11 listopada, ze względu na różnicę czasu. W tym roku po raz pierwszy AliExpress wydłuży czas trwania festiwalu do 48 godzin, umożliwiając klientom z każdej strefy czasowej czerpanie radości z zakupów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Globalny Festiwal Zakupów 11.11 wymaga narzędzi i elementów, które pozwolą na interakcję przekraczającą granice – powiedział Mingqiang Wang, General Manager AliExpress. Zadaniem mini stacji kosmicznej jest wzbudzenie pozytywnych emocji wśród klientów na całym świecie.

Mini stacja kosmiczna

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na czas trwania festiwalu mini stacja Candy Jar zapewni  użytkownikom AliExpress różne formy interakcji.  Klienci będą mogli wykonać zdjęcie z kosmosu w momencie kiedy stacja będzie przelatywała nad ich głowami oraz wysyłać w przestrzeń swoje historie. Wszystkie przesłane historie zostaną zgromadzone w „kosmicznej butelce” i wysłane w kosmos w 2019 roku. Mini stacja Candy Jar będzie także rozsyłać do klientów „czerwone koperty”, w których znajdą promocyjne oferty lub kupony na darmowe zakupy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wang wierzy, że w planach wystrzelenia mini stacji kosmicznej nie chodzi o potencjał techniczny czy finansowy. Urządzenie to wyraża przekonanie Grupy Alibaba, że „małe jest piękne”. Każdy człowiek może indywidualnie zmieniać świat i zostawić coś po sobie. Zatem każdy zasługuje na uwagę, wsparcie i szczęście.  Jest to zgodne z misją, wizją i wartościami Grupy Alibaba.