Filmy eurobanku o akcji charytatywnej marki nagrodzone na festiwalu FilmAT

Dwa filmy promujące akcję CSR eurobanku „Our People Round The World” zostały docenione podczas 13. edycji festiwalu FilmAT.
O autorze
1 min czytania 2018-10-30

Celem festiwalu jest prezentacja najnowszych trendów w dziedzinie filmów dokumentalnych oraz korporacyjnych. Jego stałą częścią jest konkurs dla produkcji polskich oraz zagranicznych.

W tym roku eurobank otrzymał Nagrodę Specjalną Dyrektora Festiwalu za serię dwóch filmów o akcji charytatywnej „Our People Round The World” – w jej ramach pracownicy uprawiają sporty związane z pokonywaniem dystansu, a bank płaci 1 zł za każdy pokonany kilometr na wskazane przez pracowników cele dobroczynne.

Na potrzeby tej akcji eurobank wyprodukował dwa filmy – występują w nich pracownicy banku, którzy przekazują sobie sztafetową pałeczkę (film z 2017 r.), albo przemierzają ciekawe miejsca na świecie (film z 2018 r.). Filmy powstały we współpracy z wrocławską firmą Citimind Adama Rudnickiego. Były dystrybuowane wśród pracowników, dziennikarzy, a także w mediach społecznościowych.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Szczególnie obdarzam wielkim sentymentem ubiegłoroczny film z symboliczną pałeczką przekazywaną z rąk do rąk. Ten film ma duszę i serce. Można wręcz postrzegać go bardzo szeroko, nie tylko w kontekście działalności eurobanku – podkreśla Ewa Kotus, dyrektor FilmAT Festival.

Pełna lista laureatów została opublikowana na stronie: pol.filmat-festival.com/nagrody-2018

Słuchaj podcastu NowyMarketing

“Our People Round The World” to jedna z najważniejszych akcji CSR eurobanku. Jej pierwsza edycja została zorganizowana w 2017 r. Wówczas wzięło w niej udział ponad 500 osób, które pokonały w sumie ponad 55 tys. km. W rezultacie eurobank przekazał 55,4 tys. zł na konto Fundacji Mam Marzenie, pomagającej chorym dzieciom. Pracownicy eurobanku wzięli udział w realizacji marzeń podopiecznych Fundacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Druga edycja akcji została zorganizowana w 2018 r. Tym razem ponad 600 pracowników eurobanku przekroczyło barierę 100 tys. km. W rezultacie eurobank przeznaczył na cele dobroczynne 100 tys. zł, a więc maksymalną kwotę, która została przewidziana w Regulaminie akcji. 51% tej sumy trafiło do Fundacji Mam Marzenie, a 49% na konto Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu (prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Taki podział środków to wynik wewnętrznego głosowania wśród pracowników eurobanku.