Pathfinder 23 i Synthrone partnerem e-commerce dla Duracell na 30 rynkach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Pathfinder 23 i Synthrone partnerem e-commerce dla Duracell na 30 rynkach

Duracell wybrał Pathfinder 23 ze wsparciem Synthrone (Brand New Galaxy), jako kluczowego partnera odpowiadającego za budowanie obecności marki w e-commerce w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zakres współpracy dotyczy 80 sklepów internetowych na 30 rynkach na świecie.

Oferta Pathfinder 23 zaprojektowana dla Duracell jest oparta na integracji usług e-commerce z narzędziami Synthrone (E-commerce Explorer – narzędzie do monitorowania sklepów internetowych oraz E-commerce Publisher – narzędzie automatycznie dostarczające content do sklepów internetowych). Oba podmioty są częścią Brand New Galaxy niezależnej platformy, agregującej usługi z zakresu komunikacji, marketingu i technologii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Wybraliśmy Pathfinder 23 i Synthrone, ponieważ zaproponowane rozwiązanie jest unikalną ofertą na rynku, łączącą dwa kluczowe w e-commerce obszary: metodologię i wiedzę zespołu z narzędziami do automatyzacji i monitorowania. Ta synergia pozwala nam ułatwić pracę operacyjną na złożonych projektach e-commerce, realizowanych na kilkudziesięciu rynkach, jednocześnie wzmacniając obecność marki na platformach e-commerce w skali kilku regionów – twierdzi Julien Joannais, associate director international head of e-commerce w Duracell.

Liderem Zespołu obsługującego Duracell jest Kamil Przybyszewski (Client Service Director), zarządzający zintegrowanym Zespołem PF23 i Synthrone, dedykowanym dla Duracell w ramach platformy Brand New Galaxy.

– Łączymy wiedzę ekspertów e-commerce z zespołu Pathfinder 23 z zaawansowaną technologią dostarczaną przez Synthrone. Wszystko po to, aby Duracell stał się punktem odniesienia dla innych graczy na rynku globalnym w obszarze e-commerce – mówi Przybyszewski.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij