Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Pathfinder 23 i Synthrone partnerem e-commerce dla Duracell na 30 rynkach

Duracell wybrał Pathfinder 23 ze wsparciem Synthrone (Brand New Galaxy), jako kluczowego partnera odpowiadającego za budowanie obecności marki w e-commerce w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zakres współpracy dotyczy 80 sklepów internetowych na 30 rynkach na świecie.
O autorze
1 min czytania 2018-10-30

Oferta Pathfinder 23 zaprojektowana dla Duracell jest oparta na integracji usług e-commerce z narzędziami Synthrone (E-commerce Explorer – narzędzie do monitorowania sklepów internetowych oraz E-commerce Publisher – narzędzie automatycznie dostarczające content do sklepów internetowych). Oba podmioty są częścią Brand New Galaxy niezależnej platformy, agregującej usługi z zakresu komunikacji, marketingu i technologii.

– Wybraliśmy Pathfinder 23 i Synthrone, ponieważ zaproponowane rozwiązanie jest unikalną ofertą na rynku, łączącą dwa kluczowe w e-commerce obszary: metodologię i wiedzę zespołu z narzędziami do automatyzacji i monitorowania. Ta synergia pozwala nam ułatwić pracę operacyjną na złożonych projektach e-commerce, realizowanych na kilkudziesięciu rynkach, jednocześnie wzmacniając obecność marki na platformach e-commerce w skali kilku regionów – twierdzi Julien Joannais, associate director international head of e-commerce w Duracell.

Liderem Zespołu obsługującego Duracell jest Kamil Przybyszewski (Client Service Director), zarządzający zintegrowanym Zespołem PF23 i Synthrone, dedykowanym dla Duracell w ramach platformy Brand New Galaxy.

– Łączymy wiedzę ekspertów e-commerce z zespołu Pathfinder 23 z zaawansowaną technologią dostarczaną przez Synthrone. Wszystko po to, aby Duracell stał się punktem odniesienia dla innych graczy na rynku globalnym w obszarze e-commerce – mówi Przybyszewski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj