Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

George Clooney łamie zasady czasoprzestrzeni w nowej kampanii Nespresso „What else?”

Marka Nespresso zaskakuje nową odsłoną kampanii „What else?”. Oprócz obowiązkowej dawki humoru dostarczanej od lat przez George’a Clooneya, otrzymujemy historię o pożądaniu i wytrwałości w poszukiwaniu tego, co najlepsze – wyjątkowego smaku.
O autorze
1 min czytania 2018-11-05

Nowa kampania „What else?” została podzielona na trzy części – „The Quest”, „Really George?” oraz „Our Quest”. U boku George’a Clooneya zobaczymy Natalie Dormer, znaną z roli Margaery Tyrell w serialu „Gra o Tron”, a także przedstawicieli marki Nespresso, m.in. farmerów, agronomów czy szkoleniowców, czyli współtwórców niepowtarzalnego smaku zamkniętego w każdej kapsułce kawy.

„The Quest” to przede wszystkim zabawa konwencją popularnego serialu i wizerunkiem aktora. Ma ona na celu zaskoczenie odbiorcy i nieco żartobliwe przedstawienie głównego bohatera nie tylko jako nieustraszonego rycerza, ale także jako miłośnika znakomitego smaku, podążającego za tym, co najlepsze, bez względu na okoliczności. Widzimy w niej George’a Clooneya w średniowiecznej zbroi, który niespodziewanie i ku zdziwieniu zebranych, przedziera się przez ekran projekcyjny do współczesnego świata i wyrusza do butiku Nespresso w poszukiwaniu swojej ulubionej kawy.


Tegoroczna edycja kampanii Nespresso „What else?” to kompilacja dotychczasowych konceptów reklamowych znanych z poprzednich lat. Połączenie wizerunku zawadiackiego, zabawnego George’a z wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Taki zabieg ma na celu pokazanie, że wszyscy ludzie związani z Nespresso są ważni i tak samo odpowiedzialni za sukces marki. Celem kampanii jest udzielenie odpowiedzi na pytanie „Co kryje się za filiżanką kawy?”. Idea stworzenia najwyższej jakości produktu, pozyskiwanego w trosce o środowisko oraz pracowników. Staranny proces od wyjątkowego podejścia do ziarna kawowca, aż po dedykowane usługi, jak recycling zużytych kapsułek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została zaplanowana w dwóch obszarach – TV oraz Digital. Działania digitalowe ruszyły 17 października i obejmują trzy spoty reklamowe, prezentowane za pośrednictwem mediów: VOD, YouTube, Facebook oraz Instagram w 30, 15 i 6 sekundowych filmikach oraz w formacie displey’owym. Kampania telewizyjna wystartowała 5 listopada i prowadzona będzie na antenie stacji telewizyjnych TVN i Polsat, a także na ich kanałach tematycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing