Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest 2018

30 października poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners.

Zwycięzcy konkursu Young Creatives Eurobest wyjadą na The ADCE European Creativity Festival odbywający się w dniach 9-10 listopada w Barcelonie. Ponadto, najlepszy zespół w kategorii Integrated weźmie udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobył zespół: Tomasz Lewandowski i Michał Korejba reprezentujący Allegro Agency. W tym roku przyznaliśmy również nagrodę specjalną, która jest gwarancją partnera konkursu na realizację kampanii. Nagrodę otrzymały: Dorota Piekarska oraz Joanna Wagner z Leo Burnett. Nominacje otrzymali Agnieszka Anikin i Michał Włodarczyk.

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated była marka Union Investment. Zadaniem konkursowym było przygotowanie pomysłu na kampanię zintegrowaną produktów zabezpieczenia emerytalnego IKZE dla Union Investment, która przekona do myślenia perspektywicznego i odkładania środków na przyszłość. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Mariusza Pitury, dyrektora kreatywnego z Walk Creatives w składzie: Barbara Niedziela/2012, Justyna Sztegreber/Outrage, Bartłomiej Walczuk/180heartbeats + JUNG V.MATT, Łukasz Turkowski/ Gameset, Wojciech Krosnowski/GONG, Danuta Musiał/Union Investment.

W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla produktu OneBlade marki PHILIPS. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Alberta Stęcika oraz Tomasza Świstunia startujących z ramienia agencji Dziadek do orzechów oraz K2 Media. Nominacje otrzymały zespoły: Kaja Sikorska i Weronika Szwajda z Saatchi & Saatchi, Paulina Olszak i Marek Lipiński reprezentujący K2 oraz Mateusz Garbarczyk i Adam Kręgielewski z Group One Media.

Kategoria Young Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Elżbiety Twardowskiej, Strategy Director z agencji Ogilvy w składzie: Aleksandra Jaworska-Surma / Team Tank, Elżbieta Kulawik/Wedel, Dawid Kaźmierczak/McCann oraz Jakub Zieliński MullenLowe MediaHub.

Organizatorzy konkursu: Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR.
Partnerzy: Union Investment, Philips, Decode Media, Drukomat.pl, Lunapark, Upright Music, Wacom.
Współpraca: Michał Sęk, Ada Hochmańska, Tomek Mąkolski, Creative Coding, Daylight Studio.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij