ScreenLovers: wideo na Facebooku i influencer marketing przeinwestowane zdaniem media plannerów [badanie]

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ScreenLovers: wideo na Facebooku i influencer marketing przeinwestowane zdaniem media plannerów [badanie]

Wideo na Facebooku i influencer marketing są przeinwestowane, a sponsoring telewizyjny i product placement w programach internetowych – niedoszacowane, pokazuje badanie ScreenLovers zrealizowane na potrzeby konferencji VideoWars m.in. wśród specjalistów z agencji mediowych.

Wideo na Facebooku jest najbardziej przeszacowanym segmentem na rynku reklamy multiscreen, sugeruje badanie ScreenLovers zrealizowane wśród pracowników agencji mediowych. 49 proc. z nich uważa, że skala wykorzystania tego formatu jest wyższa aniżeli wynikałoby to z potrzeb marek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugą pozycję na liście przeinwestowanych segmentów multiscreen zajmuje influencer marketing – 46 proc. przedstawicieli agencji uważa, że skala wykorzystania influencerów w kampaniach jest zbyt duża. W przypadku tego segmentu widać jednak znacznie większą polaryzację opinii fachowców, bo 3 na 10 badanych twierdzi, że influencerzy są wciąż niedocenieni w budżetach.

Tegoroczne badanie ScreenLovers pokazuje też zmianę w postawie branży wobec klasycznej telewizji. O ile poprzednie badania ScreenLovers potwierdzały, że wydatki na tradycyjną TV są adekwatne do potrzeb reklamodawców, w tegorocznym badaniu aż 38 proc. respondentów z agencji uznała, że reklama spotowa jest przeinwestowana.

Wyniki badania ScreenLovers, które objęło także przedstawicieli nadawców oraz marketerów, będą przedstawiane 15 listopada na konferencji VideoWars by ScreenLovers.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij