15 listopada już po raz trzeci ScreenLovers, specjalistyczny serwis o wideo i telewizji, organizuje swoją doroczną konferencję o multiscreen.
- Jakie formaty telewizyjne porwały serca i umysły reklamodawców na całym świecie?
- Które technologie z rynku wideo nie spełnią pokładanych w nich nadziei?
- Dlaczego kampanie VOD nie zawsze przynoszą spodziewany efekt?
- Jak działa branded content w kanałach digital, a jak pracuje w telewizji?
- Co duopolizacja sceny TV i digital oznacza dla agencji mediowych i reklamodawców?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzi szukać będą m.in. przedstawiciele Wavemaker, GroupM, Youtube, Polsat Media, FOX, Move TV, The Wit czy Orange.
Zobacz również
Konferencji od początku jej istnienia przyświeca formuła „fakty, dane, konkrety”. Jak podkreślają organizatorzy, impreza ma być dla uczestników źródłem solidnej i aktualnej wiedzy rynkowej, a nie tylko dostarczeniem powierzchownej i niezobowiązującej inspiracji.
Więcej informacji na temat VideoWars można znaleźć na stronie videowars.screenlovers.pl/.
Partnerami imprezy są w tym roku Wavemaker, GroupM, Move TV, Kino Polska, AMC, White Paper Agency, Upright Music, MIPCOM. Honorowy patronat nad imprezą objął też Urząd Komunikacji Elektronicznej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
NowyMarketing jest partnerem medialnym VideoWars by ScreenLovers.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tradycyjnie, ScreenLovers poprosił swoich prelegentów o odpowiedzi na gorące rynkowe kwestie. Publikuje je w cyklu na fanpage’u ScreenLovers. Rozwinięcie części tematów przewidziane jest podczas konferencji.