Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Carrefour chce wprowadzić „Cichą godzinę” w swoich marketach

Carrefour chce wprowadzić „Cichą godzinę” w swoich marketach
Carrefour rozważa wprowadzenie w swoich marketach tzw. „Cichą godzinę”, czyli określoną porę, podczas której ograniczone zostaną agresywne bodźce sensoryczne, tak aby osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie.
O autorze
0 min czytania 2018-11-07

„Cicha godzina” to określona pora w tygodniu, podczas której w markecie nie będzie emitowana głośna muzyka ani reklamy cyfrowe. Jaskrawe światła zostaną też przyciemnione lub zupełnie wyłączone. Nie będą też prowadzone żadne prace wywołujące hałas, takie jak np. uzupełnianie towarów na półkach. Dodatkowo podczas „Cichej godziny” mają być również wyłączone sygnały dźwiękowe przy kasach.

Celem inicjatywy jest sprawienie, by osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie i w spokoju robić zakupy. Carrefour na razie planuje wprowadzenie „Cichej godziny” na rynek hiszpański.

W marcu br. irlandzki oddział Lidla zdecydował się na wdrożenie „Cichej godziny”, która obowiązuje w każdy wtorek między godziną 18:00 a 20:00. Z kolei brytyjska sieć Morrisons wprowadziła podobną inicjatywę do wszystkich 439 sklepów.  

źródło: wiadomoscihandlowe.pl za thelider.info

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj