Sanofi Polska otworzyło konto na Instagramie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sanofi Polska otworzyło konto na Instagramie

Sanofi, jako pierwsza firma farmaceutyczna w Polsce, uruchomiła polskie konto w serwisie społecznościowym Instagram (@sanofipolska).

Popularność Instagrama w Polsce i na świecie nieustająco rośnie. W tym roku liczba użytkowników tego serwisu społecznościowego przekroczyła okrągły miliard, zaś w Polsce 8 milionów osób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W odpowiedzi na wyzwania nowoczesnej komunikacji Sanofi uruchomiło profil na Instagramie, poszerzając tym samym swoją aktywność w mediach społecznościowych. Firma już od kilku lat komunikuje się w serwisach Twitter oraz LinkedIn.

– Uruchomienie profilu @sanofipolska na Instagramie to nasz kolejny krok w rozwoju nowoczesnych narzędzi komunikacji korporacyjnej. Nie od dziś z sukcesem dbamy o rozwój naszych digitalowych kanałów komunikacji. Staramy się skutecznie odpowiadać na zmieniające się oczekiwania użytkowników sieci oraz trendy rynkowe. Cieszę się również, że jesteśmy benchmarkiem dla innych firm w Polsce i to nie tylko farmaceutycznych – mówi Monika Chmielewska-Żehaluk, dyrektor ds. komunikacji Sanofi Polska.

Dzięki korporacyjnemu oraz informacyjnemu charakterowi profilu na Instagramie, poznamy działania Sanofi z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, dowiemy się, dlaczego firma jest cenionym pracodawcą, a także zaznajomimy się z jej działaniami w zakresie profilaktyki zdrowotnej w Polsce. A to wszystko w postaci wysokiej jakości zdjęć, grafik, infografik oraz oczywiście Instastories.

Za obsługę Sanofi Polska na Instagramie odpowiedzialna będzie agencja Simple Stories, która została wyłoniona w ramach oferty przetargowej na początku tego roku. Do ich zadań należeć będzie przede wszystkim tworzenie contentu oraz doradztwo strategiczne. Instagram to kolejny kanał zarządzany przez agencję – firma odpowiada również za rozwój profili Sanofi Polska w serwisach Twitter oraz LinkedIn. Konsultanci Simple Stories realizują działania w zakresie komunikacji digital dla podmiotów m.in. z branży farmaceutycznej, budowlanej i nieruchomości, wydawniczej, edukacyjnej, automotive, nowych technologii oraz w zakresie promocji regionów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij