Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

29 listopada odbędzie się 3. edycja projektu charytatywnego Fundacji Legii #WszyscyDoWioseł

29 listopada odbędzie się trzecia edycja charytatywno-sportowego projektu Fundacji Legii pod szyldem #WszyscyDoWioseł, do którego w tym roku zaproszono ursynowską Fundację Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa.
O autorze
2 min czytania 2018-11-07

Projekt ma na celu, poza promocją przyświecającej #WszyscyDoWioseł idei pomagania poprzez sport, zebranie środków na zakup niezbędnego sprzętu medycznego dla hospicjum.

Tegorocznym założeniem akcji jest przepłynięcie dystansu 1000 kilometrów, na jego pokonanie uczestnicy będą mieli 10 godzin. Na liście startowej organizatorzy przewidzieli miejsca dla 100 załóg. Jednocześnie wiosłować będą dwie osady, każda na czterech ergometrach. Przewidywany czas wiosłowania dla każdej czwórki wynosi 12 minut. Dobroczynne regaty rozpoczną się w piątek, 29 listopada o godzinie 10:00. Pływanie na ergometrach odbędzie się w strefie Silver na stadionie Legii.

Dla wszystkich tych, którzy chcą zgłosić swoją czteroosobową drużynę i dołączyć do zbiórki pieniędzy na zakup sprzętu do hospicjum uruchomiony został specjalny adres mailowy [email protected]. O dostaniu się na listę startową decydować będzie kolejność zgłoszeń.

W tym roku Fundacja Legii do akcji zaprosiła Fundację Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa, która od 1990 roku na warszawskim Ursynowie prowadzi zarówno hospicjum stacjonarne, jak i domowe. Misją fundacji jest nie tylko poprawa komfortu życia pacjentów hospicjum, ale także odczarowywanie postrzegania hospicjów i budowanie świadomości społecznej dotyczącej roli, jaką odgrywają – miejsc, w których osoby chore mogą spokojnie pożegnać się ze światem i rodziną, mając jednocześnie poczucie, że cały czas są ważne. Dzięki medycynie paliatywnej, pomocy psychologicznej i duchowej pracowników oraz wolontariuszy, pacjenci mogą przeżyć swój czas w hospicjum bez bólu i w godności. Fundacja Hospicjum Onkologiczne co roku opieką paliatywną otacza przeszło 1000 pacjentów w hospicjum stacjonarnym. W ramach hospicjum domowego, lekarze, pielęgniarki i wolontariusze odwiedzają chorych w domach, a jest ich ponad 2300 chorych. Opieką otaczają także ich rodziny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Godność, szacunek i wsparcie. Słowa klucze ważne nie tylko w Legii, ale także w ursynowskim hospicjum. To na ich fundamencie można budować wspólnotę wokół idei pomagania. Trzecia edycja naszego projektu będzie wyjątkowa, bo poza pomocą, razem z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa będziemy otwarcie mówić o tym, że pomoc hospicjum w wielu przypadkach jest nie do przecenienia. Będziemy pokazywać ludzi, którzy są obecni – całkiem bezinteresownie – gdy komuś trzeba pomóc zmierzyć się z umieraniem – mówi Anna Mioduska, prezes zarządu Fundacji Legii.

– Przede wszystkim bardzo dziękujemy za zaproszenie do projektu. Z jednej strony jest to dla nas wielkie wyróżnienie, a z drugiej szansa na doposażenie naszego hospicjum w sprzęt medyczny. To także kolejna odsłona odczarowywania hospicjum. Chcemy pokazywać, że trwa tam życie, że jest miejsce na uśmiech, kolor, czasami nawet na zabawę. Każdy może się zaangażować w pomoc naszym pacjentom, opcji jest naprawdę wiele i Fundacja Legii daje tego najlepszy przykład. Kto by pomyślał, że wiosłowaniem można wspierać hospicjum! A jednak. Gorąco zachęcam do udziału w projekcie i bardzo dziękuję w imieniu naszych podopiecznych – opowiada Dorota Jasińska, Prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zebrane środki pomogą w doposażeniu hospicjum. Pieniądze pozwolą na zakup m.in. niezbędnych pulsoksymetrów, koncentratorów tlenu, łóżek czy specjalistycznego aparatu do EKG.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się