Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion w nowej kampanii adidas Women

Po raz pierwszy trzy najważniejsze polskie ambasadorki adidas, Ewa, Jessica i Maffashion wystąpiły razem, współtworząc wideo promujące najnowszą kolekcję Statement adidas Women. W energetycznym, pełnym dynamicznych ujęć filmie udowadniają one, że najważniejsza jest kreatywność i pasja.
O autorze
0 min czytania 2018-11-07

Wideo zostało opublikowane na kanałach społecznościowych ambasadorek adidas i jest jednym z elementów trwającej właśnie kampanii promującej najnowszą kolekcję Statement adidas Women. Kolekcja została stworzona dla silnych, kreatywnych kobiet, które mają odwagę realizować swoje pasje.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiada dom produkcyjny High Noon, natomiast komunikacją zajmuje się agencja Tailor Made PR.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Ewa Chodakowska Fitness Expert (@chodakowskaewa)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024

#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024

Więcej informacji o nowej kolekcji Statement znajduje się na stronie www.adidas.pl/statementcollection.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się