Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Znamy słowo 2018 roku według Collins Dictionary

Znamy słowo 2018 roku według Collins Dictionary
„Jednorazowy” to słowo roku według Collins Dictionary. Wśród finalistów znalazło się jeszcze 9 innych słów, które w pewnym stopniu definiują mijający rok, takie jak np. „MeToo” czy „Vegan”.
O autorze
1 min czytania 2018-11-08

„Single-use”, czyli jednorazowy, to słowo 2018 roku według słownika Collinsa. Ma to duży związek ze wzrastającą świadomością społeczeństwa w związku z ochroną środowiska i wszechobecną debatą nad stopniowym eliminowaniem plasitku, czy też tzw. jednorazówek, w naszym codziennym życiu.

Wśród finalistów do tytułu słowa roku znalazło się jeszcze 9 innych wyrazów, które w jakimś stopniu definiują mijający rok. W zestawieniu Collinsa pojawiło się m.in. słowo „Vegan” czyli wegański oraz „MeToo”, które w tym roku, zwłaszcza w mediach, pojawiało się bardzo często w kontekście oskarżeń o molestowanie seksualne.

W zestawieniu Collinsa pojawiło się też kilka słów, które mają związek z dyskursem polityczno-społecznym – np. „Gaslight”, co oznacza manipulowanie osobą w taki sposób, by zakwestionować jej poczytalność, oraz „Whitewash”, czyli obsadzanie białych aktorów w rolach przypisanych przedstawicielom innych ras.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełna lista najpopularniejszych słów 2018 roku według Collins Dictionary znajduje się na stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2013 roku według naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacji Języka Polskiego słowem roku było „Gender”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się