TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cała prawda o czytaniu – raper MC Silk pokazuje dramat czytelnika w spocie akcji Czytaj PL

Cała prawda o czytaniu – raper MC Silk pokazuje dramat czytelnika w spocie akcji Czytaj PL
Dlaczego raper MC Silk odciął się od rzeczywistości i siedzi zamknięty w pokoju? Tego dowiecie się z nowego spotu akcji Czytaj PL „Cała prawda o czytaniu”, promującego czytelnictwo.
O autorze
2 min czytania 2018-11-09

Rapera MC Silka dotknął prawdziwy dramat czytelnika. Nie ma już czasu na sen, jedzenie, spotkania z przyjaciółmi, ani inne codzienne sprawy. Jest zbyt pochłonięty lekturą – na przeczytanie udostępnionych za darmo książek ma tylko niecały miesiąc.

– Właściwie wszystkie kampanie skupiają się na korzyściach, które płyną z czytania. Dobrze jednak wiemy, jak jest. Życie prawdziwego czytelnika nie jest usłane różami. To codzienna, ciężka i pełna wyrzeczeń walka. Zdecydowaliśmy się na odważny krok i postanowiliśmy wreszcie powiedzieć całą prawdę o czytaniu. Liczymy, że prawdziwi czytelnicy to docenią i w umownym bohaterze naszego filmu rozpoznają siebie. A potem… zeskanują kod z plakatu akcji i zabiorą się do czytania – mówi Paweł Polański z księgarni e-bookowej Woblink.com, jednego z organizatorów akcji.

MC Silk szerokiej publiczności dał się poznać kilka lat temu za sprawą produkcji R„ap Nobody”. Od tamtego czasu klip, w którym rapuje w 7 językach, wyświetliło na portalu YouTube aż 13 mln osób. MC Silk jest też fanem literatury – w opublikowanym w zeszłym roku utworze „Ostatni z nas” nawiązuje do dystopijnej wizji świata wyrażonej przez Stanisława Lema w jednym z jego wywiadów.

W ramach tegorocznej edycji akcji Czytaj PL na siedmiu tysiącach nośników znalazły się kody QR dające dostęp do 12 bestsellerów, z których wiele to nowości z 2018 roku. Wystarczy zeskanować kod, aby do końca listopada cieszyć się darmowymi e-bookami i audiobookami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja Czytaj PL trwa od 2 do 30 listopada br. Aby skorzystać z darmowych wypożyczalni e-booków i audiobooków, należy pobrać aplikację Woblink ze sklepu App Store lub Google Play i przejść do zakładki Czytaj PL. Wystarczy zeskanować kod QR umieszczony m.in. na każdym plakacie, aby otrzymać dostęp do darmowych e-booków. Lokalizator darmowych wypożyczalni e-booków można znaleźć na stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W lipcu br. na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi stanęły bajecznie kolorowe ławki w kształcie książek. Zaprojektowali je znani malarze i artyści ze świata mediów, muzyki, filmu czy literatury. Celem akcji jest promocja czytelnictwa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

„Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!” to mini-kampania społeczna stworzona przez ludzi, którzy po prostu lubią czytać. W jej ramach przedstawiono serię 12 zdjęć osób znanych i nieznanych, które złapane w swoich własnych łóżkach, pokazały, co czytają do poduchy.

PS3

W 2013 roku w sklepach firmowych Piekarni Szwajcarskiej na papierowych opakowaniach pojawiły się „okruchy prozy” – fragmenty prozy pisarzy niemieckojęzycznych. Akcja miała na celu promocję portalu poświęconego literaturze niemieckiego obszaru językowego – literatur.pl.

PS4

Na dworcu MDA w Krakowie IKEA w 2017 roku stworzyła przestrzeń, w której pasażerowie oczekujący na autobus, mogą w przytulnej atmosferze oddać się lekturze ulubionej książki.