Literatur.pl to portal, który powstał z inicjatywy i przy współpracy Austriackiego Forum Kultury w Warszawie, Goethe-Institut, Szwajcarskiej Fundacji dla Kultury Pro Helvetia i serii wydawniczej Kroki/Schritte.
Portal, stworzony z myślą o osobach interesujących się literaturą niemieckojęzyczną, ma postać linkowiska umożliwiającego śledzenie informacji o autorach, nowościach wydawniczych, spotkaniach z twórcami, spektaklach teatralnych i wszelkich innych wydarzeniach związanych z literaturą niemieckiego obszaru językowego.
Zobacz również
Obecnie do współpracy została zaproszona kolejna firma związana z obszarem niemieckojęzycznym – Inter Europol czyli znana z piekarsko-ciastkarskich wyrobów Piekarnia Szwajcarska.
„Chcieliśmy w niestandardowy sposób zwrócić uwagę na to, że literatura jest ważnym elementem naszego życia”, tłumaczą organizatorzy. „Literatura niemieckojęzyczna postrzegana jest jako trudna – chcemy pokazać, że jest bezsprzecznie warta czytania. Jeśli przy śniadaniu uśmiechnie się lub wciągnie w fabułę choć kilka osób, akcję będziemy mogli uznać za udaną”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Większe fragmenty prezentowanych na torebkach tekstów znaleźć można na literatur.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za pomysł, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Leniva Studio.