Gang Świeżaków wyróżniony srebrną statuetką Effie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gang Świeżaków wyróżniony srebrną statuetką Effie

Kampania Gang Świeżaków, stworzona dla sieci sklepów Biedronka w oparciu o koncept TCC Retail Marketing, otrzymała jedną z najbardziej prestiżowych nagród komunikacji marketingowej - srebrną statuetkę Effie Awards 2018.

W tegorocznej edycji Effie Awards, w kategorii Retail/Kanały sprzedaży, srebrną statuetkę otrzymała druga edycja słynnej kampanii lojalnościowej – „Gang Świeżaków Powraca”, przeprowadzonej w sieci sklepów Biedronka. Koncept został stworzony w oparciu o autorską, międzynarodową koncepcję TCC Global, agencji specjalizującej się w projektowaniu i realizacji kampanii lojalnościowych m.in. dla sieci handlowych, stacji paliw, czy restauracji szybkiej obsługi w kilkudziesięciu krajach na świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– „Gang Świeżaków” zawdzięcza swój sukces przemyślanej kompilacji składników kampanii lojalnościowej, której celem jest nie przyciągniecie klienta atrakcyjną promocją, ale podziękowanie mu, że robi zakupy w naszym sklepie. Po pierwsze mamy jej aspekt edukacyjny, czyli promocję regularnego spożywania warzyw i owoców. Do tego dołożyliśmy prosty mechanizm pozwalający otrzymać zabawkę robiąc codzienne zakupy i oczywiście urocze pluszaki, które skradły serca najmłodszych. Dzięki temu kampania trafiła do swojej grupy docelowej: rodziców i dzieci – komentuje Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.

Do tej pory Biedronka przeprowadziła trzy odsłony kampanii – „Gang Świeżaków”, „Gang Świeżaków Świątecznie” i „Gang Świeżaków 2”. Po ostatniej z nich TCC Retail Marketing we współpracy z Nielsenem przeprowadziło badanie mające na celu sprawdzenie jak polscy konsumenci oceniają tę akcję. Ponad 83% ankietowanych oczekuje kolejnych edycji podobnych kampanii lojalnościowych, a 56% ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że w ten sposób „Biedronka ceni moją lojalność”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij