„Nagraj na bank!” – MediaMarkt reklamuje dyktafony, nawiązując do afery KNF

„Nagraj na bank!” – MediaMarkt reklamuje dyktafony, nawiązując do afery KNF

Sieć MediaMarkt przygotowała promocję dyktafonów „Nagraj na bank!”, w której nawiązuje do afery KNF i rozmów zarejestrowanych przez Leszka Czarneckiego przy pomocy urządzenia kupionego właśnie w salonie MediaMarkt.

Na fanpage'u i stronie internetowej MediaMarkt można zobaczyć reklamy z hasłem „Nagraj na bank!” promujące „Tanie i niezawodne dyktafony”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spotach radiowych Tytus de Zoo, brand hero MediaMarkt, zakłada się z Atomkiem o 40 milionów bananów, że jego dyktafon jest lepszy od szumidła i wszystko nagra na bank.

PS

Jeżeli Colonel Sanders zostanie burmistrzem to wróci Wtorkowy Kubełek! Tak marka KFC w swoim poście na Facebooku nawiązała do deklaracji wyborczej jednego z kandydatów na burmistrza. Deklaracja KFC jest żartobliwą odpowiedzią na post wyborczy zamieszczony przez jednego z kandydatów na burmistrza. „Czy chcecie restauracji McDonald's w Sokołowie Podlaskim?” – pyta z plakatu uśmiechnięty kandydat i prosi o opinie. Post kandydata osiągnął ponad pół tysiąca udostępnień w niespełna dobę i okazał się hitem internetu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij