Bonduelle rusza z kampanią świąteczną w TV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bonduelle rusza z kampanią świąteczną w TV

Ze względu na zwiększoną konsumpcję warzyw konserwowych w okresie świątecznym Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu.

Od 8 listopada do 23 grudnia na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Zobaczy ją blisko 30 mln osób. Spoty Bonduelle będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohaterem spotu będą sztandarowe produkty marki – kukurydza złocista oraz groszek, a także mixy kukurydziane.

Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie, a także liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie przedświątecznym u lidera na krajowym rynku warzyw apertyzowanych.

Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij