Bonduelle rusza z kampanią świąteczną w TV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bonduelle rusza z kampanią świąteczną w TV

Ze względu na zwiększoną konsumpcję warzyw konserwowych w okresie świątecznym Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu.

Od 8 listopada do 23 grudnia na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Zobaczy ją blisko 30 mln osób. Spoty Bonduelle będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohaterem spotu będą sztandarowe produkty marki – kukurydza złocista oraz groszek, a także mixy kukurydziane.

Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie, a także liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie przedświątecznym u lidera na krajowym rynku warzyw apertyzowanych.

Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij