Klasyczny Heineken w nowej odsłonie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Klasyczny Heineken w nowej odsłonie

Marka Heineken po raz kolejny zaskakuje swoich konsumentów i wprowadza do sprzedaży kultowe piwo w nowej, designerskiej odsłonie. Biała butelka z charakterystyczną czerwoną gwiazdą to autorski koncept zwycięzcy pierwszej edycji konkursu Remix our Future na projekt butelki przyszłości marki Heineken.

Korzenie Heinekena sięgają designu, ponieważ to design jest częścią DNA marki. Przez lata aktywność Heinekena w tym obszarze wywarła trwały wpływ na ludzi na całym świecie zmieniając sposób, w jaki cieszą się piwem. Tym razem Heineken zaprosił swoich konsumentów, by współtworzyli przyszłość marki. W efekcie powstał nowy projekt limitowanej edycji butelki holenderskiego piwa, autorstwa Rodolfo Kusulasa z Meksyku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Meksykanin, jako finalista konkursu Remix our Future, zaproponował nowe spojrzenie na klasyczną, zieloną butelkę. Designerska etykieta piwa jest dwustronna. Front stanowi charakterystyczna czerwona gwiazda, którą tworzą kontynenty połączone w jedną, spójną całość. Symbolizuje to ideę jednoczenia ludzi na całym świecie, którą Heineken szerzy wśród pokoleń od ponad 140 lat.

Limitowana edycja Heinekena w designerskiej butelce jest dostępna w sklepach na terenie całego kraju już od 2 sierpnia 2013 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij