Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza 3. edycja akcji charytatywnej #WszyscyDoWioseł Fundacji Legii

Rusza trzecia edycja charytatywno-sportowego projektu Fundacji Legii #WszyscyDoWioseł. W tym roku beneficjentem akcji będzie FHO. Celem jest zebranie środków na zakup sprzętu medycznego dla hospicjum i promocja idei pomagania przez sport.
O autorze
2 min czytania 2018-11-21

Wszystko zacznie się w czwartek 29 listopada o godz. 10:00 w strefie Silver na stadionie Legii. Wystartuje maksymalnie 100 czteroosobowych załóg, których wspólnym celem będzie przepłynięcie 1 000 km w 10 godzin. Każda osada wiosłować będzie 12 minut. Zgłoszenia osad odbywają się mailowo – wystarczy napisać na [email protected]. O dostaniu się na listę startową decydować będzie kolejność zgłoszeń. Celem akcji jest zebranie środków na sprzęt medyczny, w tym pulsoksymetry, koncentratory tlenu, łóżka czy specjalistyczny aparat do EKG. Ze sprzętu skorzystają bezpośrednio pacjenci, a jest ich wielu. Co roku FHO otacza opieką przeszło 1 000 osób w hospicjum stacjonarnym i 2 300 chorych w hospicjum domowym.

Mogłoby się wydawać, że piłka nożna i hospicjum to dwa, nieprzenikające się światy. To tylko pozory, bo obie fundacje łączy idea bezinteresownej pomocy. Godność, szacunek i wsparcie. Słowa klucze ważne nie tylko w Legii, ale także w ursynowskim hospicjum. To na ich fundamencie można budować wspólnotę wokół idei pomagania.

– Trzecia edycja naszego projektu będzie wyjątkowa, bo poza pomocą, razem z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa będziemy otwarcie mówić o tym, że pomoc hospicjum w wielu przypadkach jest nie do przecenienia. Będziemy pokazywać ludzi, którzy są obecni – całkiem bezinteresownie – gdy komuś trzeba pomóc, zmierzyć się z umieraniem. Będziemy pokazywać ludzi, którzy są obecni, gdy komuś trzeba pomóc, także zmierzyć się z umieraniem – mówi Anna Mioduska, prezes zarządu Fundacji Legii.

Misją FHO jest przede wszystkim opieka nad pacjentami w końcowym stadium choroby onkologicznej. Ale nie tylko, bowiem Fundacja chce także odczarowywać postrzeganie hospicjów i budować świadomość społeczną o tych miejscach. Tylko w ten sposób zrozumiemy, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają hospicja. Aby sobie to uzmysłowić, wystarczy choć raz zadać sobie pytanie, co by było, gdyby hospicjów nie było.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo dziękujemy za zaproszenie do projektu. Z jednej strony jest to dla nas wielkie wyróżnienie, a z drugiej szansa na doposażenie naszego hospicjum w sprzęt medyczny. To także kolejna odsłona odczarowywania hospicjum. Chcemy pokazywać, że trwa tam życie, że jest miejsce na uśmiech, kolor, czasami nawet na zabawę. Każdy może się zaangażować w pomoc naszym pacjentom, opcji jest naprawdę wiele i akcja Fundacji Legii jest tego najlepszym przykładem. Kto by pomyślał, że wiosłowaniem można wspierać hospicjum! A jednak. Gorąco zachęcam do udziału w projekcie i bardzo dziękuję w imieniu naszych podopiecznych – opowiada Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing