Cannes Lions Imagination Day 2018: Wyobraźnia i odwaga tworzenia [podsumowanie]

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cannes Lions Imagination Day 2018: Wyobraźnia i odwaga tworzenia [podsumowanie]

Innowacyjne rozwiązania, multikulturowość, szybko zmieniające się trendy – to tylko niektóre z czynników wpływających na branżę kreatywną. W jaki sposób? Tego dowiedzieli się uczestnicy konferencji Imagination Day, w trakcie której twórcy z całego świata podzielili się swoimi doświadczeniami.

Imagination Day daje przestrzeń do rozmów o współczesnych wyzwaniach twórców kreatywnych. To coroczne seminaria z międzynarodowymi specjalistami i liderami szeroko rozumianego biznesu, a także artystami z branży. W tym roku, wśród prelegentów znalazł się między innymi Andrew Popplestone, dyrektor kreatywny Territory Studio, który powiedział o tym w jaki sposób filmowe wizje przyszłości mogą stać się inspiracją do tworzenia dla marketingowców i reklamodawców. W seminariach wzięła także udział OMUR KULA CAPAN, dyrektor zarządzająca agencją R/GA z Turcji, która zaprezentowała case studies innowacyjnych rozwiązań z zastosowaniem sztucznej inteligencji, które w zaskakujący sposób ułatwiają nam codzienne życie. ALEX SINCLAIR, dyrektor kreatywny i strategiczny kultowej firmy IBM IX, opowiedziała o tym jak wychodzić naprzeciw, zawsze działać wcześniej, nieustannie reagować na zmieniające się potrzeby klientów, czyli co to znaczy być Principled Brand.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nie ma nic cenniejszego niż doświadczenie zdobyte przy tworzeniu nieszablonowych i innowacyjnych projektów, a zaproszeni na konferencję goście z całego świata, takie właśnie posiadają w swoim portfolio. Każde z wystąpień było szansą na poszerzenie wiedzy o branży kreatywnej, możliwością zaczerpnięcia inspiracji oraz spojrzeniem na swoją pracę z nowej perspektywy. Właśnie dlatego po raz kolejny zorganizowaliśmy Imagination Day – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Jeszcze więcej motywacji

Maciek Twardowski, przedstawiciel agencji Ogilvy, podzielił się kulisami sukcesu kampanii „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła łącznie aż 13 statuetek. W czasie Imagination Day osiągnięcie to zostało docenione przez polskiego przedstawiciela Festiwalu Pawła Tyszkiewicza, pełnomocnika zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, który przed polską publicznością wręczył twórcom symbolicznie canneńską statuetkę.

Ale to nie koniec…

Dopełnieniem konferencji Imagination Day będzie Pokaz Cannes Lions 2018 już 22 listopada. Pełen emocji i rozrywki, dwugodzinny seans najlepszych reklam, nagrodzonych na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes, odbędzie się w sieci kin Mutikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż, Zabrze. Bilety są dostępne w kasach kin lub na stronie Multikina.

Więcej szczegółów na stronie: www.imaginationday.pl

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino, Starcom, Saatchi & Saatchi IS
Sponsorzy: AMS, DPD
Partnerzy: Coca-cola, Erly, MyTaxi, Good Looking
Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Social Press, Filmweb, Next.gazeta.pl, Radio Kampus, Dla Studenta.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij