TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Coca-Cola na Święta wprowadza nowy smak – cynamonowy

W tym roku z okazji Świąt Coca-Cola zaskakuje nowością smakową – na polskim rynku zadebiutowała właśnie Coca-Cola o smaku cynamonowym. Ta wyjątkowa propozycja dla fanów zimowych smaków będzie dostępna w wariancie zero cukru w pojemnościach 0,5l i 1l.
O autorze
0 min czytania 2018-11-22

Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów, szczególnie z okazji Świąt. Były już unikatowe etykiety ze spektakularną kokardą. Były także oryginalne etykiety świecące w ciemności. W tym roku Coca-Cola, marka-symbol wspólnego oczekiwania na Święta, zaskakuje nowością smakową. Od połowy listopada do dotychczas znanego menu przedświątecznego – obok pierników korzennych czy pieczonego jabłka – dołącza limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. To idealna propozycja pozwalająca umilić oczekiwanie na rodzinne, grudniowe Święta. 

– Premierowa edycja limitowana stanowi integralny komponent kampanii świątecznej „Podaruj radość #jakMikołaj”. Nie zwalniamy tempa – obiecaliśmy konsumentom, że kolejny rok będziemy z nimi w okresie oczekiwania na grudniowe, rodzinne Święta. Nowość smakowa jest zatem prezentem Coca-Cola dla tych, którzy cenią zimowe, aromatyczne smaki – powiedział Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.