Wawel zdobył nagrodę główną oraz wyróżnienie w konkursie CSR Awards 2018

Wawel został dwukrotnie wyróżniony w międzynarodowym konkursie Corporate Social Responsibility Awards 2018, organizowanym przez serwis PR Daily. Pionierski projekt Wawel „Dobre Składniki” zdobył główną nagrodę w kategorii „Brand Activism”.
O autorze
1 min czytania 2018-11-22

Projekt „Dobre Składniki”, który otrzymał główną nagrodę w kategorii „Brand Activism” międzynarodowego konkursu Corporate Social Responsibility Awards 2018, jest pionierską inicjatywą podjętą przez markę Wawel z myślą o konsumentach. Celem projektu jest kreowanie trendów i wyznaczanie nowych standardów jakości poprzez pionierskie udoskonalanie receptur słodyczy. Zgodnie z ideą projektu, wszystkie słodycze marki Wawel są pozbawione zbędnych substancji konserwujących, sztucznych aromatów czy barwników.

Jury konkursu, oceniając projekt, doceniło podjęcie dobrowolnego wyzwania, którego efektem jest precedensowa zmiana receptur wyrobów marki oraz współpracę z Radą Ekspertów.

W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Corporate Social Responsibility Awards, organizowanego przez PR Daily, marka Wawel doceniona została także za akcję społeczno-konsumencką „Serce Rośnie”. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Corporate-Community or Nonprofit Partnership. Na czym polega? To proste – rejestrując się na www.sercerosnie.com.pl i wpisując kody z opakowań oznaczonych serduszkiem, można pomóc wybranym organizacjom charytatywnym. Trwająca edycja akcji zakończy się w grudniu tego roku.

Pełna lista zwycięzców Corporate Social Responsibility Awards 2018 dostępna na stronie www.prdaily.com/Awards/CSRWinners2018.aspx

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj