TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Nosowska śpiewa „Coraz bliżej Święta” Coca-Coli

Świąteczny evergreen Coca-Cola w aranżacji i produkcji Michała „FOXa” Króla oraz wykonaniu Nosowskiej zyskał oryginalne brzmienie charakterystyczne dla muzyki elektronicznej i alternatywnej.
O autorze
1 min czytania 2018-11-26

Tegoroczna kampania świąteczna Coca-Cola przebiega pod hasłem „Podaruj radość #jakMikołaj”. Marka w tym roku sama stała się Mikołajem i zarówno swoim, jak i artystki fanom podarowała muzyczny prezent – efekt tej nietypowej i autorskiej współpracy.

Utwór „Coraz bliżej Święta” w roli ścieżki dźwiękowej świątecznych reklam Coca-Cola jest polską wersją piosenki „Wonderful Dream”, wykonywanej przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton. Po wcześniejsze polskie wersje przeboju sięgali m.in. Kasia Kowalska czy Margaret w towarzystwie finalistów programu The Voice of Poland. Powstała nawet wersja w gwarze śląskiej, wykonywana przez zespół Oberschlesien, grający industrial metal. Teraz zaproszenie Coca-Cola przyjęła Katarzyna Nosowska.

Rok 2018 okazał się kolejnym przełomem w karierze NOSOWSKIEJ. Artystka dzięki wyjątkowemu poczuciu humoru zyskała rzeszę obserwatorów w mediach społecznościowych. Jej debiutancka książka „A ja żem jej powiedziała…” odniosła spektakularny sukces na rynku wydawniczym. Z kolei w październiku ukazał się bezpretensjonalny i osobisty album „BASTA”, za którego elektroniczne brzmienie odpowiada właśnie producent Michał „FOX” Król.

– Nie jest łatwo wziąć na warsztat piosenkę, która od dawna funkcjonuje w umysłach ludzi. Wraz z FOXem chcemy podzielić się naszą interpretacją. Być Świętym Mikołajem, pośród tak wielu Mikołajów – to jak wsiąść do teleportera i wylądować w czasach, gdy tak łatwo było o radość – powiedziała NOSOWSKA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie bez powodu zdanie „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach” jako ostatni wers piosenki świątecznej NOSOWSKA melorecytuje. Podczas tegorocznej kampanii Coca-Cola szczególnie zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 PLN i zostanie przekazany na potrzeby beneficjentów Szlachetnej Paczki.

„Coraz bliżej Święta” w wykonaniu Katarzyny Nosowskiej promowane będzie głównie w kanałach społecznościowych i digital: YouTube, Spotify, Facebook, Instagram.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za część produkcyjną odpowiada Propeller Film: Jarek Boliński i Małgorzata Kucharczyk, reżyserem klipu jest Bartek Prokopowicz. Za nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z wytwórnią Kayax odpowiada zespół MBA MediaCom. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się