#PolskiStrażak: nowa kampania Volvo Trucks z podziękowaniami dla polskich strażaków

#PolskiStrażak: nowa kampania Volvo Trucks z podziękowaniami dla polskich strażaków

Nowy spot Volvo Trucks został stworzony w podzięce dla polskich strażaków. Główną przyczyną stworzenia kampanii wizerunkowej związanej ze strażą pożarną były tegoroczne wydarzenia w Szwecji – czyli ogromne pożary do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.

Nowa kampania wizerunkowa marki Volvo Trucks została w całości poświęcona polskim strażakom. Głównym powodem stworzenia spotu związanego ze strażą pożarną były tegoroczne pożary w Szwecji do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo, w ramach akcji w szeregach firmy Volvo Trucks ustanowiono tydzień straży pożarnej. Na facebookowym profilu marki od 21 listopada publikowane są filmy oraz zdjęcia poświęcone polskim strażakom.

Całość kampanii jest połączona z nową filozofią marki Volvo 4Poland. Jest to filozofia, w której Volvo Trucks skupiło się na tworzeniu swoich produktów specjalnie na Polski rynek.

Za realizację odpowiada studio filmowe Brown Sugar.

PS

Ze względu na ekstremalnie gorące temperatury, latem w Szwecji wprowadzono zakaz grillowania. Burger Grill wyszedł z inicjatywą „Grillsurance” – jeśli owy zakaz zostanie wznowiony, firma będzie rozdawać darmowe, grillowane burgery. Podwojony dochód marka przekaże na rzecz straży pożarnej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij