#PolskiStrażak: nowa kampania Volvo Trucks z podziękowaniami dla polskich strażaków

#PolskiStrażak: nowa kampania Volvo Trucks z podziękowaniami dla polskich strażaków
Nowy spot Volvo Trucks został stworzony w podzięce dla polskich strażaków. Główną przyczyną stworzenia kampanii wizerunkowej związanej ze strażą pożarną były tegoroczne wydarzenia w Szwecji – czyli ogromne pożary do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.
O autorze
1 min czytania 2018-11-26

Nowa kampania wizerunkowa marki Volvo Trucks została w całości poświęcona polskim strażakom. Głównym powodem stworzenia spotu związanego ze strażą pożarną były tegoroczne pożary w Szwecji do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.

Dodatkowo, w ramach akcji w szeregach firmy Volvo Trucks ustanowiono tydzień straży pożarnej. Na facebookowym profilu marki od 21 listopada publikowane są filmy oraz zdjęcia poświęcone polskim strażakom.

Całość kampanii jest połączona z nową filozofią marki Volvo 4Poland. Jest to filozofia, w której Volvo Trucks skupiło się na tworzeniu swoich produktów specjalnie na Polski rynek.

Za realizację odpowiada studio filmowe Brown Sugar.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ze względu na ekstremalnie gorące temperatury, latem w Szwecji wprowadzono zakaz grillowania. Burger Grill wyszedł z inicjatywą „Grillsurance” – jeśli owy zakaz zostanie wznowiony, firma będzie rozdawać darmowe, grillowane burgery. Podwojony dochód marka przekaże na rzecz straży pożarnej.