Marta Krakowska-Sochacz account directorką w K2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Krakowska-Sochacz account directorką w K2

Marta Krakowska-Sochacz awansowała na stanowisko account directorki w K2.

Marta Krakowska-Sochacz w branży reklamowej obecna jest od 2007 roku. W tym czasie związana była z agencjami G7 oraz Leo Burnett. Od 2017 roku obsługuje klientów z ramienia agencji K2. Objęła zarządzanie siedmioosobowym zespołem accounckim, który odpowiada za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen oraz jednej z najbardziej rozpoznawalnych platform VOD na świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najważniejsze, realizowane przez nią kampanie to m.in.: rebranding dla sieci Era/T-Mobile oraz szereg ATL-owych projektów dla marek: Heyah, Tak, Łaciate oraz Philip Morris. W K2 odpowiedzialna była za realizacje m.in. multiartystycznego projektu „Czarna Polana” pod patronatem Żubrówki Czarnej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij