Marta Krakowska-Sochacz w branży reklamowej obecna jest od 2007 roku. W tym czasie związana była z agencjami G7 oraz Leo Burnett. Od 2017 roku obsługuje klientów z ramienia agencji K2. Objęła zarządzanie siedmioosobowym zespołem accounckim, który odpowiada za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen oraz jednej z najbardziej rozpoznawalnych platform VOD na świecie.
Najważniejsze, realizowane przez nią kampanie to m.in.: rebranding dla sieci Era/T-Mobile oraz szereg ATL-owych projektów dla marek: Heyah, Tak, Łaciate oraz Philip Morris. W K2 odpowiedzialna była za realizacje m.in. multiartystycznego projektu „Czarna Polana” pod patronatem Żubrówki Czarnej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024