zdjęcie: facebook.com/podsiadlo.dawid
Najpierw był zielony kiosk w centrum Warszawy, a teraz 40 Małomiasteczkowych krzyżówek na 40 billboardach w 40 miastach i miasteczkach w Polsce. Jest to kolejna część akcji promującej nowy album Dawida Podsiadło „Małomiasteczkowy”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jeden z murali znalazł się w Warszawie.
Aby odgadnąć główne hasło, trzeba najpierw znaleźć hasła z 40 billboardów w różnych miastach Polski. Trzeba przyznać, że pomysłów Dawidowi nie brak 😉
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która ma swoją premierę dzisiaj, 19 października.
PS2
Red Bull z okazji powrotu Dawida Podsiadło na scenę stworzył grę mobilną oraz unikatowe puszki z wizerunkiem wokalisty.