Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Słodka współpraca marek Semilac i E. Wedel

Niedawno marka Semilac informowała o współpracy z polskim producentem obuwia DeeZee oraz z biżuterią YES. Tym razem do grona partnerów polskiego producenta lakierów hybrydowych i kosmetyków kolorowych dołączyła znana i lubiana przez Polaków marka E. Wedel.
O autorze
2 min czytania 2018-11-30

Współpraca polegać będzie na wspieraniu się w odpowiadaniu na potrzeby klientek obu firm, jak również dbanie o ich zadowolenie poprzez szereg wspólnych działań. Alians marketingowy pozwoli na wymianę doświadczeń i wiedzy, a integracja działań będzie niewątpliwie sprzyjała ich skuteczności poprzez umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej.

W ramach współpracy, wedlowskie produkty będą umilać czas kursantkom odbywającym szkolenia warszawskiej i poznańskiej Akademii Semilac. Planowana jest również specjalna aktywizacja w okresie bożonarodzeniowym dla internetowych klientek marki Semilac, polegająca na promocji wzorów inspirowanych świąteczną edycją pianek Ptasie Mleczko®. Efekty aliansu można było już zauważyć podczas pierwszego wspólnego projektu, czyli wrześniowych targów Beauty Forum & SPA w Warszawie, podczas których E.Wedel na stoisku Semilac dbał o podniebienia fanek firmy. Oprócz gorącej czekolady klientki, w zamian za zakupy, mogły otrzymać spersonalizowany, wykonany ręcznie czekoladowy Torcik Wedlowski. Przez dwa dni targów stworzono kilkaset imiennych Torcików Wedlowskich.

– Taka współpraca to dla nas interesujący projekt! Markę E. Wedel i Semilac łączy wspólny mianownik – chcemy szerzyć u konsumentów dziecięcą radość, nie zapominamy w tym wszystkim o kobietach. Chcemy im towarzyszyć w chwilach relaksu, czasu dla siebie, miłych momentach przeznaczonych tylko dla nich. Mogąc połączyć i tym samym podwoić nasze siły w przygotowywaniu angażujących atrakcji dla naszych konsumentek – jesteśmy zawsze na tak! – mówi Dominika Igielińska, przedstawicielka marki E.Wedel. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marki przeprowadzają wspólne aktywacje podczas pokazów Semilac w największych miastach w Polsce. Planują też działania w obszarze digital i offline, w ramach których klientki będą mogły brać udział w konkursach i akcjach rabatowych. Wynikiem współpracy będą też wspólne wysyłki świąteczne z nowościami obu marek, działania z mediami i influencerami. 

– Możemy już też nieco uchylić rąbka tajemnicy. Razem z marką E.Wedel pracujemy nad wyjątkowo apetycznymi kolorami. Bardzo ważny będzie dla nas także okres przedświąteczny, który jest wyjątkowo atrakcyjny dla obu branż. To idealny moment na rozpieszczanie naszych klientów oraz prowadzenie niestandardowych działań – mówi Karolina Przybylska, influcencer manager marki Semilac. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Już teraz marka Semilac wraz z partnerem, marką E.Wedel, przygotowała świąteczny konkurs w social media, zachęcający do dzielenia się dziecięcą radością. W ramach aktywacji firmy zapraszają do napisania listu do św. Mikołaja, w którym należy podać kogo chcemy obdarować kosmetykami Semilac i świątecznym zapasem Ptasiego Mleczka®. Konkurs trwa od 22.11 do 5.12. W ramach konkursu nagrodzonych zostanie 5 autorów najciekawszych listów, a wyniki zostaną ogłoszone podczas specjalnego świątecznego live’a na Instagramie Semilac. Konkurs będzie promowany na kanałach społecznościowych obu marek.