Bilguun bohaterem kampanii lokalo.pl, nowego serwisu Grupy Allegro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bilguun bohaterem kampanii lokalo.pl,  nowego serwisu Grupy Allegro

Grupa Allegro prowadzi kampanię marketingową wspierającą uruchomienie nowego serwisu noclegowego – lokalo.pl. Jest on dedykowany krótkoterminowym wynajmom mieszkań lub pokoi przez osoby prywatne.

 Bohaterem kampanii jest Bilguun Ariunbaatar – znany polski showman. Kampanię rozpoczął jego występ w Dzień Dobry Wakacje, na kanale TVN. Widzowie mogli zobaczyć relację z jurty mongolskiej zlokalizowanej w Kruklankach na Mazurach. Zaprezentowana przez Bilguuna jurta jest już dostępna do wynajęcia w serwisie lokalo.pl. Następnie Bilguun uda się w podróż po Polsce, odwiedzając jej najciekawsze zakątki, oczywiście korzystając z bazy noclegów dostępnej w serwisie lokalo.pl. Swoje relacje z podróży opublikuje na kanale YouTube oraz na Facebooku

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 - Polska, jak sam Bilguun twierdzi, jest niemal tak piękna jak jego trzecia żona. I może właśnie obcokrajowiec powinien nam przypomnieć, że warto ruszyć w Polskę. Nie bez znaczenia jest również sławna gościnność mongolska. Mongołowie mają zwyczaj częstować wszystkim co tylko posiadają w momencie wizyty gości w ich jurcie. Mamy nadzieję, że podobnie gościnne okażą się osoby, które będą udostępniały noclegi w serwisie lokalo.pl - mówi Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu.

 Kampania internetowa będzie prowadzona na największych, ogólnopolskich portalach, takich jak Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl. Materiały video (spot promujący serwis i relacje z podróży Bilguuna) będą emitowane na YouTube, w serwisie Gazeta.pl oraz w serwisach VOD: IPLA, Iplex i TVN Player.

 Kampania radiowa to spoty skierowane do dwóch różnych grup odbiorców. Pierwszą z nich będą osoby posiadające lokal mieszkalny – spoty zostaną wyemitowane w wybranych stacjach lokalnych, zasięgiem obejmujących popularne regiony turystyczne w górach, nad morzem i na Mazurach. Drugą grupą będą osoby poszukujące lokali w największych polskich miastach, atrakcyjnych turystycznie, jak Warszawa i Kraków. Spoty usłyszymy w stacjach ogólnopolskich: RMF FM, Programie 3 Polskiego Radia oraz w pakiecie stacji lokalnych obejmujących zasięgiem całą Polskę. 

Kreację kampanii przygotowała agencja 180 heartbeats, filmy video realizował dom produkcyjny f25, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij