Do incydentu doszło tuż przed wejściem na pokład samolotu amerykańskiej linii lotniczej Southwest. Jeden z pracowników zaczął głośno szydzić z imienia małej pasażerki, które brzmi Abcde. Co więcej, mężczyzna po kryjomu zrobił zdjęcie karty pokładowej, na której widniało nietypowe imię dziewczynki i wrzucił je do internetu.
Matka dziewczynki Traci Retford opowiedziała o całej zaistniałej sytuacji w rozmowie ze stacją ABC13 Houston. Krótko po tym, jak o sprawie zrobiło się głośno linie lotnicze Southwest wydały oficjalne oświadczenie, w którym przeprosiły dziewczynkę za naganne zachowanie swojego pracownika.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mimo że Abcde to dość nietypowe imię, okazuje się, że w Stanach Zjednoczonych od 2014 roku zarejestrowano aż 328 osób o tym imieniu.
źródło: washingtonpost.com
Czy pracodawca może (i powinien) mieć wpływ na wypowiedzi swoich pracowników w internecie? Na przykładzie A może wystarczy, gdy monitoruje media społecznościowe? W dzisiejszych czasach, gdy jeden post może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy, warto nauczyć się jak zarządzać niezarządzalnym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing