Linie lotnicze przepraszają za pracownika, który szydził z imienia dziecka

Linie lotnicze przepraszają za pracownika, który szydził z imienia dziecka

Amerykańskie linie lotnicze Southwest w oficjalnym oświadczeniu przeprosiły za zachowanie swojego pracownika, który szydził z imienia jednej pasażerki lotu – Abcde.

Do incydentu doszło tuż przed wejściem na pokład samolotu amerykańskiej linii lotniczej Southwest. Jeden z pracowników zaczął głośno szydzić z imienia małej pasażerki, które brzmi Abcde. Co więcej, mężczyzna po kryjomu zrobił zdjęcie karty pokładowej, na której widniało nietypowe imię dziewczynki i wrzucił je do internetu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Matka dziewczynki Traci Retford opowiedziała o całej zaistniałej sytuacji w rozmowie ze stacją ABC13 Houston. Krótko po tym, jak o sprawie zrobiło się głośno linie lotnicze Southwest wydały oficjalne oświadczenie, w którym przeprosiły dziewczynkę za naganne zachowanie swojego pracownika.

Mimo że Abcde to dość nietypowe imię, okazuje się, że w Stanach Zjednoczonych od 2014 roku zarejestrowano aż 328 osób o tym imieniu.

źródło: washingtonpost.com

PS

Czy pracodawca może (i powinien) mieć wpływ na wypowiedzi swoich pracowników w internecie? Na przykładzie A może wystarczy, gdy monitoruje media społecznościowe? W dzisiejszych czasach, gdy jeden post może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy, warto nauczyć się jak zarządzać niezarządzalnym.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij