Linie lotnicze przepraszają za pracownika, który szydził z imienia dziecka

Linie lotnicze przepraszają za pracownika, który szydził z imienia dziecka

Amerykańskie linie lotnicze Southwest w oficjalnym oświadczeniu przeprosiły za zachowanie swojego pracownika, który szydził z imienia jednej pasażerki lotu – Abcde.

Do incydentu doszło tuż przed wejściem na pokład samolotu amerykańskiej linii lotniczej Southwest. Jeden z pracowników zaczął głośno szydzić z imienia małej pasażerki, które brzmi Abcde. Co więcej, mężczyzna po kryjomu zrobił zdjęcie karty pokładowej, na której widniało nietypowe imię dziewczynki i wrzucił je do internetu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Matka dziewczynki Traci Retford opowiedziała o całej zaistniałej sytuacji w rozmowie ze stacją ABC13 Houston. Krótko po tym, jak o sprawie zrobiło się głośno linie lotnicze Southwest wydały oficjalne oświadczenie, w którym przeprosiły dziewczynkę za naganne zachowanie swojego pracownika.

Mimo że Abcde to dość nietypowe imię, okazuje się, że w Stanach Zjednoczonych od 2014 roku zarejestrowano aż 328 osób o tym imieniu.

źródło: washingtonpost.com

PS

Czy pracodawca może (i powinien) mieć wpływ na wypowiedzi swoich pracowników w internecie? Na przykładzie A może wystarczy, gdy monitoruje media społecznościowe? W dzisiejszych czasach, gdy jeden post może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy, warto nauczyć się jak zarządzać niezarządzalnym.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij