Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Linie lotnicze przepraszają za pracownika, który szydził z imienia dziecka

Linie lotnicze przepraszają za pracownika, który szydził z imienia dziecka
Amerykańskie linie lotnicze Southwest w oficjalnym oświadczeniu przeprosiły za zachowanie swojego pracownika, który szydził z imienia jednej pasażerki lotu – Abcde.
O autorze
1 min czytania 2018-12-03

Do incydentu doszło tuż przed wejściem na pokład samolotu amerykańskiej linii lotniczej Southwest. Jeden z pracowników zaczął głośno szydzić z imienia małej pasażerki, które brzmi Abcde. Co więcej, mężczyzna po kryjomu zrobił zdjęcie karty pokładowej, na której widniało nietypowe imię dziewczynki i wrzucił je do internetu.

Matka dziewczynki Traci Retford opowiedziała o całej zaistniałej sytuacji w rozmowie ze stacją ABC13 Houston. Krótko po tym, jak o sprawie zrobiło się głośno linie lotnicze Southwest wydały oficjalne oświadczenie, w którym przeprosiły dziewczynkę za naganne zachowanie swojego pracownika.

Mimo że Abcde to dość nietypowe imię, okazuje się, że w Stanach Zjednoczonych od 2014 roku zarejestrowano aż 328 osób o tym imieniu.

źródło: washingtonpost.com

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Czy pracodawca może (i powinien) mieć wpływ na wypowiedzi swoich pracowników w internecie? Na przykładzie A może wystarczy, gdy monitoruje media społecznościowe? W dzisiejszych czasach, gdy jeden post może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy, warto nauczyć się jak zarządzać niezarządzalnym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się