#2018Wrapped: Spotify prezentuje najdziwniejsze muzyczne zwyczaje słuchaczy w 2018 roku

#2018Wrapped: Spotify prezentuje najdziwniejsze muzyczne zwyczaje słuchaczy w 2018 roku

Spotify zaprezentował swoją coroczną kampanię Wrapped, podsumowującą mijający rok, w której przedstawia najdziwniejsze muzyczne nawyki swoich użytkowników.

Już od dwóch lat na początku grudnia Spotify prezentuje kampanię podsumowującą mijający rok. Platforma nie tylko daje możliwość każdemu użytkownikowi sprawdzenia, jakie utwory muzyczne były przez niego najczęściej słuchane w całym roku, ale również publikuje serię najdziwniejszych muzycznych nawyków swoich słuchaczy z 2018 roku.

PS

W tym roku minęło dokładnie 10 lat od kiedy Spotify stało się dostępne dla fanów - od tamtej pory odkrywanie nowej muzyki oraz artystów, już nie jest takie samo.

PS2

A tu podsumowanie 2017 roku przez Spotify.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij