TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Raport: Cyfrowi Polacy są podłączeni do sieci średnio 11 godzin dziennie

Najważniejszym źródłem informacji dla Polaków w wieku 15-64 lat są dziś media społecznościowe. Korzysta z nich codziennie aż 70% z nich – wynika z najnowszego raportu McKinsey & Company, firmy doradztwa strategicznego, Cyfrowi Polacy – przyśpieszenie e-rewolucji.
O autorze
1 min czytania 2018-12-06

Eksperci McKinsey po raz raz drugi przyjrzeli się zwyczajom Polaków w internecie, porównując przy tym, jakie zmiany zaszły  w cyfrowych zachowaniach obywateli naszego kraju na przestrzenie ostatnich dwóch lat. Tytułowi „cyfrowi Polacy” to osoby w wieku 15-64 lat, które korzystają na co dzień z internetu w domu lub w pracy. Wnioski na temat tej grupy, pochodzące z raportu „Cyfrowi Polacy – konsumenci w czasach e-rewolucji” z 2016 r., stały się inspiracją do dalszych prac nad gruntowną analizą wpływu cyfryzacji na polskich konsumentów w 2018 r.

Kluczowe wnioski z tegorocznego raportu:

  • cyfrowy Polak lub Polka w 2018 r. są podłączeni do sieci, na różnych urządzeniach, łącznie średnio 11 godzin dziennie, czyli o pięć godzin dłużej niż w 2016 r.,
  • odsetek osób korzystających ze smartfonów wzrósł o 16 pkt. proc. do 94 proc., a 93 proc. cyfrowych Polaków ma już dostęp do sieci Wi-Fi (wzrost o 6 pkt proc. w porównaniu do 2016 r.),
  • wzrosło zaufanie do innowacji cyfrowych. Dalsze tempo cyfryzacji będzie zależało od tego, czy strony internetowe będą w stanie zyskać, a dostawcy usług odzyskać szersze zaufanie wśród internautów,
  • odsetek respondentów, którzy twierdzą, że Internet jest ważną częścią ich życia, wzrósł o 9 pkt. proc. do 44 proc.
 
Cały raport jest do pobrania tu.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj