Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Beko przedstawia wyjątkowy kalendarz na czterech łapach

Aby pomóc tym najbardziej potrzebującym i samotnym szczeniętom, marka Beko stworzyła kalendarz, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc Fundacji dla szczeniąt Judyta.
O autorze
1 min czytania 2018-12-06

Mokry nos i oczy jak węgielki oraz merdający ogon w pakiecie – to najczęściej widzą pracownicy Fundacji dla szczeniąt Judyta, kiedy patrzą na swoich podopiecznych. I chociaż każdy z psów pod ich opieką jest wyjątkowy i niesamowity, to aż trudno uwierzyć, że nikt jeszcze nie dał im domu pełnego miłości i szczęścia. Są wśród nich psy po przejściach i po wypadkach, takie jak mały Fijo, którego Fundacja uratowała po tragicznym pobiciu. Są takie z niepełnosprawnościami, których pracownicy pieszczotliwie nazywają „niepełnosprytkami” i maluchy które dopiero co rozpoczęły przygodę na świecie – niestety od razu samotnie. Fundacja nie przechodzi koło tych psich dzieci obojętnie, a jej pracownicy marzą, aby każdy z maluchów znalazł w końcu prawdziwy dom.

To właśnie z myślą o nich powstał jedyny w swoim rodzaju, noworoczny kalendarz Beko tworzony we współpracy z Fundacją dla szczeniąt Judyta. Każda złotówka z kalendarza zamienia się w kawałek posłania, miskę karmy czy umówioną wizytę u weterynarza. Kupując ten wyjątkowy zbiór zdjęć psiaków przedstawionych w codziennych sytuacjach możesz bez trudu wyobrazić sobie jak piękne byłoby życie, gdyby w Twoim domu zamieszkał kudłaty przyjaciel. To także prawdziwa gratka dla wielbicieli czworonogów i możliwość wsparcia Fundacji, która na co dzień szuka im kochających rodzin, ale co najważniejsze ratuje ich zdrowie i życie.

W Beko nie zapominamy o tym, że dom to nie tylko ludzie, bo czujemy się odpowiedzialni zarówno za właścicieli zwierząt, jak i same czworonogi. Z Fundacją dla szczeniaków Judyta połączył nas wspólny cel i przekonanie, że każdy pies powinien mieć kochającą rodzinę. To wyjątkowe miejsce nie tylko znajduje domy dla swoich małych podopiecznych, ale bardzo często ratuje ich zdrowie i życie. Fundacja daje im nadzieje na lepsze jutro, a my chcemy być częścią tego ważnego procesu – mówi Michał Grzeliński, Beko Marketing Director East Europe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kalendarz stworzony przez Beko zachęca do adopcji psiaków i wsparcia psich maluchów w każdy możliwy sposób. Kalendarz można zakupić poprzez portal Allegro Charytatywni, a cały dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony na potrzeby Fundacji, w tym na budowę większego domu tymczasowego ze specjalnym oddziałem dla psów niepełnosprawnych – Judytowo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się