TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Blogerki w niestandardowej promocji piekarników Electrolux

Trwa kampania promująca piekarniki parowe Electrolux CombiSteam DeLuxe. Kampanię realizują Performics, Zenith i NewCast należące do ZenithOptimedia Group.Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych, telewizji (stacje ogólnopolskie oraz stacje tematyczne) i prasie.
O autorze
0 min czytania 2013-08-12

Kampania w social media, za którą odpowiada Performics, obejmuje współpracę z popularnymi blogerkami (kulinarnymi: pozytywnakuchnia.pl i kuchniaagaty.pl oraz szafiarką fashionelka.pl), działania w serwisie Pinterest oraz reklamę na Facebooku. Zaproszone do współpracy blogerki wzięły udział w „gotowaniu pod chmurką” w warszawskim klubie La Playa, gdzie miały do dyspozycji mobilną kuchnię wyposażoną w piekarnik parowy Electrolux CombiSteam DeLuxe i wsparcie profesjonalnego szefa kuchni. Ich relacje z gotowania, recenzje piekarnika oraz konkursy, w których nagrodami są produkty Electrolux, cieszą się rekordowym zainteresowaniem czytelników.

Za planowanie i zakup kampanii telewizyjnej i prasowej odpowiada Zenith. Akcję „gotowania pod chmurką” zrealizował specjalizujący się w niestandardowych rozwiązaniach NewCast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj