Blogerki w niestandardowej promocji piekarników Electrolux

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Blogerki w niestandardowej promocji piekarników Electrolux

Trwa kampania promująca piekarniki parowe Electrolux CombiSteam DeLuxe. Kampanię realizują Performics, Zenith i NewCast należące do ZenithOptimedia Group.Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych, telewizji (stacje ogólnopolskie oraz stacje tematyczne) i prasie.

Kampania w social media, za którą odpowiada Performics, obejmuje współpracę z popularnymi blogerkami (kulinarnymi: pozytywnakuchnia.pl i kuchniaagaty.pl oraz szafiarką fashionelka.pl), działania w serwisie Pinterest oraz reklamę na Facebooku. Zaproszone do współpracy blogerki wzięły udział w „gotowaniu pod chmurką” w warszawskim klubie La Playa, gdzie miały do dyspozycji mobilną kuchnię wyposażoną w piekarnik parowy Electrolux CombiSteam DeLuxe i wsparcie profesjonalnego szefa kuchni. Ich relacje z gotowania, recenzje piekarnika oraz konkursy, w których nagrodami są produkty Electrolux, cieszą się rekordowym zainteresowaniem czytelników.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za planowanie i zakup kampanii telewizyjnej i prasowej odpowiada Zenith. Akcję „gotowania pod chmurką” zrealizował specjalizujący się w niestandardowych rozwiązaniach NewCast.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij