Kampania w social media, za którą odpowiada Performics, obejmuje współpracę z popularnymi blogerkami (kulinarnymi: pozytywnakuchnia.pl i kuchniaagaty.pl oraz szafiarką fashionelka.pl), działania w serwisie Pinterest oraz reklamę na Facebooku. Zaproszone do współpracy blogerki wzięły udział w „gotowaniu pod chmurką” w warszawskim klubie La Playa, gdzie miały do dyspozycji mobilną kuchnię wyposażoną w piekarnik parowy Electrolux CombiSteam DeLuxe i wsparcie profesjonalnego szefa kuchni. Ich relacje z gotowania, recenzje piekarnika oraz konkursy, w których nagrodami są produkty Electrolux, cieszą się rekordowym zainteresowaniem czytelników.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za planowanie i zakup kampanii telewizyjnej i prasowej odpowiada Zenith. Akcję „gotowania pod chmurką” zrealizował specjalizujący się w niestandardowych rozwiązaniach NewCast.