O tym, czy marki mają czego szukać na Pintereście pisaliśmy już w maju ubiegłego roku. W sierpniu, wrześniu i październiku przedstawiliśmy katalog polskich marek. Pokazaliśmy także case study jednego z najpopularniejszych kont oraz wskazówki jak mierzyć działania komunikacyjne prowadzone w tym serwisie.
W publikacji „Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych” przedstawiliśmy akcje prowadzone przez Samsung Polska, Winiary, HBO Polska i DentoFresh.
Zobacz również
Wg danych Megapanel PBI/Gemius w styczniu 2013 roku Pinterest odwiedziło 443 580, w lutym 514 121 RU, a w marcu 456 531 Real Users.
Jak obecnie wyglądają działania polskich marek na Pintereście? Wiele marek przestało rozwijać swoje profile. Największą aktywność wykazują firmy, które prowadzą profile w języku angielskim, próbując dotrzeć także do odbiorców spoza Polski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ostatnim półroczu na Pinterest wkroczyły także centra handlowe – oprócz Galerii Mokotów (232 obserwujących) pojawiły się m.in. Galeria Łódzka, poznański Stary Browar, Galeria Sieradzka, Galeria Wisła oraz Galeria Malta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
TOP 10 polskich stron z największą liczbą obserwujących
- Thisispaper Magazine (1 852 406)
- The Illest (5 439)
- Mayamural Kraków 2012 (4 930),
- Muzeum Erotyzmu (3 371),
- Życie w Luksusie.pl (2 915)
- Sklep FabrykaWafelków.pl (2 833),
- Daybite (2 794),
- Miasto Gdańsk (1 267),
- DecoBazaar (1 011),
- Reserved (888)
Poniżej przegląd stron, które obserwowane są przez więcej niż 200 osób.
Śledźcie NowyMarketing na Pintereście!