Znamy laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018

4 grudnia br. ogłoszono wyniki 8. edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Statuetki i dyplomy wręczono w 15 kategoriach głównych, 6 specjalnych, 2 zespołowych oraz nagrodę główna GRAND PRIX, którą otrzymała Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu HUAWEI.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2018 (DMR) jest prestiżowym wydarzeniem, od 8 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw. 

Pierwszego dnia kongresu Marketing & Sales Executive Summit 2018, który odbywał się w dniach 4-5 grudnia w Hotelu Warszawianka, podczas Gali Finałowej ogłoszono wyniki i nazwiska zwycięzców 8. edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 składająca się z laureatów poprzednich edycji konkursu, ekspertów branżowych oraz przedstawicieli partnerów wydarzenia oceniła zarówno dyrektorów działu marketingu i sprzedaży, jak również brand i product managerów, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych. 

Biorąc pod uwagę fakt, że sukces szefa nie jest możliwy bez zgranego zespołu, od 4 lat w Konkursie nagradzane są najlepsze zespoły marketingu w dwóch kategoriach: mały i duży budżet. 

W tegorocznej edycji konkursu Kapituła Konkursu oceniała działania i efekty kampanii marketingowych za okres 2017/2018.

Z grona kilkudziesięciu zgłoszeń, w wyniku głosowania Kapituła Konkursu wyłoniła zwycięzców i przyznała nagrody w następujących kategoriach:

  • 1 nagrodę główną Grand Prix 2018
  • 15 nagród głównych,
  • 6 nagród specjalnych
  • 2 nagrody zespołowe
  • 3 wyróżnienia

W tegorocznej 8. edycji konkursu Kapituła Konkursu postanowiła nie przyznać nagród w 3 następujących kategoriach:

  • Brand / Product – Lider / Manager
  • Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
  • Młody Wilk – Odkrycie Roku

Oto lista Laureatów tegorocznej edycji Konkursu:

WYRÓŻNIENIA

Wyróżnienia Kapituły za nieszablone działania i wyjątkową efektywność społeczną dla:

  • Michała Białek, Członek Zarządu, Wykop.pl
  • Justyna Grzyl, EMEA PR & Communications Manager, PayU
  • Zbigniew Ptaszyński, Członek Zarządu, Sendit
  • Andrzej Świderski, Założyciel, Euroflorist

Wyróżnienia Organizatora za wysoką efektywność i nieszablonowe działania marketingowe przy niskim budżecie dla:

  • Magdaleny Urban, Założycielki URBAN LEGEND

Wyróżnienia Organizatora za nieszablonowe działania Content & Influencer marketing 2018 dla:

  • Aleksandry Słowińskiej, Media & PR Manager, CLARINS


KATEGORIE SPECJALNE

Long Time Marketing Excellenece: Marcin Sienkowski, Dyrektor Marketingu, OLX

Launch / Rebranding Roku: 

  • Monika Jasłowska, Dyrektor ds. zarządzania Markami, POLPHARMA
  • Marek Skrętny, Dyrektor Marketingu, BROWAR AMBER

Master of International Marketing: Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu na Europę, GOOGYEAR

Content Marketing / Customer Experience: Magdalena Kicińska, Dyrektor Marketingu, PZU

Master of Digital Marketing: Agnieszka Radawiec, Dyrektor Marketingu, DOUGLAS

Thinking outside of the box:Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu, WAWEL


KATEGORIE BRANŻOWE

Dom / Wnętrze / Budownictwo / AGD: Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu, ROCKWOOL

Farmacja / Zdrowie: Justyna Skrzypek, Dyrektor Marketingu, ESSILOR OPTICAL LABORATORY

Finanse / Ubezpieczenia: Monika Talaga-Piotrowska, Dyrektor Marketingu, EUROBANK

Instytucje społeczne i organizacje: Wioletta Samborska, Dyrektor Biura Promocji Miasta, Urząd Miasta Wrocław

Uroda / Kosmetyki / Higiena: Przemysław Szymański, Dyrektor Marketingu, DROGERIE NATURA

Edukacja / Kultura / Media / Rozrywka: Maciej Klepacki, Dyrektor Operacyjny Digital, EDIPRESSE Polska

Moda / Produkty luksusowe: Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu, ANSWER

Motoryzacja / Mobility: Michał Szaniecki, Dyrektor Marketingu, VOLKSWAGEN

Napoje / Alkohol: Marek Skrętny, Dyrektor Marketingu, BROWAR Amber

E-Commerce: Marcin Sienkowski, Dyrektor Marketingu, OLX

Produkty żywnościowe: Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu, HOCHLAND

Retail / Handel / Usługi: Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, CARREFOUR

Sport / Hobby / Turystyka: Michał Jaworski, E-commerce Dyrektor, RAINBOW TOURS

Technologie / Telco / RTV / AGD:

  • Karolina Pietz – Drapińska, Dyrektor Marketingu, KOMPUTRONIK
  • Anna Adrian, Dyrektor Marketingu, FIBARO

B2B / Usługi profesjonalne: Wilhelm Rożewski, Dyrektor Marketingu, VOLVO TRUCKS


KATEGORIE ZESPOŁOWE

Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny do 10 MLN: Lider zespołu Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu, KOMPUTRONIK

Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny ponad 10 MLN: Lider zespołu Monika Talaga-Piotrowska, Dyrektor Marketingu, EUROBANK


GRAND PRIX 2018: Dorota Natalia Haller, Dyrektor Marketingu, HUAWEI

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij