Cyber Marian jako polski Steve Jobs, a.k.a Stefan Robótka promuje OleOle!

Cyber Marian jako polski Steve Jobs, a.k.a Stefan Robótka promuje OleOle!

W ramach kampanii świątecznej "Taniej Nie Kupisz", Cyber Marian we współpracy z OleOle.pl stworzył film, w którym jako nauczyciel z polskiego technikum Stefan Robótka (polski Steve Jobs) zakłada sklep internetowy i podbija rynek elektroniki użytkowej.

Stefan Robótka to bohater nowej produkcji Cyber Mariana, dedykowanej kampanii świątecznej OleOle "Taniej Nie Kupisz".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Marcin Majzner, były prezes CupSell.pl w serii spotów DobreKonsultacje.pl parioduje Rahima Blaka, Michała Sadowskiego i samego siebie.

PS2

Saturday Night Live, amerykański program satyryczny, postanowił wyreżyserować parodię reklamy perfum Ivanki o nazwie „Współwinna”. W postać córki amerykańskiego prezydenta wcieliła się Scarlett Johansson. Trumpa zaś odegrał Alec Baldwin.

PS3

Martin Stankiewicz w ramach współpracy z IKEĄ stworzył zabawny film, opisany jako „Szalona komedia romantyczna o singlu, klopsikach, pewnym ekscentrycznym kliencie i regale, który pomaga zdobyć serce najpiękniejszej kobiety świata”. 15-minutowy film z wciągającą historią ma już ponad 2,4 mln wyświetleń na YouTubie. Jeżeli zastanawialiście się kiedyś, o czym myślą faceci robiąc zakupy w IKEI, koniecznie obejrzyjcie to wideo ;).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij