Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Już w najbliższy piątek kina Helios pokażą na żywo monodram Krystyny Jandy

Już w piątek, 14 grudnia br. o godzinie 19:30 w kinach Helios będzie można obejrzeć wyjątkową transmisję – monodram Krystyny Jandy „Ucho, gardło, nóż”, grany w warszawskim Teatrze Polonia. Spektakl teatralny będzie pokazywany na żywo na ekranach kin w całym kraju dzięki sieci Helios i #TheMuBa.
O autorze
1 min czytania 2018-12-11

Specjalne seanse, podczas których transmitowany będzie spektakl, to wyjątkowa propozycja dla miłośników teatru. Kina Helios zaprezentują „Ucho, gardło, nóż” – kontrowersyjny monodram wyreżyserowany i zagrany przez Krystynę Jandę. Artystka jest także autorką adaptacji teatralnej książki Vedrany Rudan (o tym samym tytule), na której oparty jest spektakl.

Główna bohaterka – Tonka Babić, to kobieta po pięćdziesiątce, która spędza bezsenną noc. Leży w łóżku przy włączonym bez dźwięku telewizorze i – pochłaniając kolejne tabliczki czekolady – opowiada swoje życie. Przeskakuje z miejsca na miejsce. Tragiczne wydarzenia przeplata komicznymi epizodami, rwie narrację, droczy się z ciekawskim widzem-podglądaczem. Jest szczera aż do bólu, nie oszczędza nikogo, ale przede wszystkim nie oszczędza samej siebie.

Transmisja spektaklu w kinach Helios jest możliwa dzięki współpracy sieci z #TheMuBa (theatre-music-ballet) – platformą internetową prezentującą na żywo spektakle teatralne, koncerty i przedstawienia baletowe. To innowacyjny projekt stworzony przez miłośników sztuki: Borysa Szyca, Jarosława Kuźniara oraz Marka Maślankę.

Transmisja w 39 kinach sieci Helios w całej Polsce rozpocznie się o godzinie 19:30, a seans nie będzie poprzedzony blokiem reklamowym. Bilety w cenie 27,50 zł są dostępne online oraz w kasach kin.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj