„NADAJEMY KULTURĘ” – rusza pierwsza wspólna kampania wizerunkowa Domów Kultury w Warszawie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„NADAJEMY KULTURĘ” – rusza pierwsza wspólna kampania wizerunkowa Domów Kultury w Warszawie

„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna kampania wizerunkowa Domów Kultury z Warszawy. 16 grudnia br. na nośnikach outdoorowych oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.

„Warszawskie Domy Kultury. Obudź w sobie dziecko” takie hasło widnienie na stworzonych na potrzeby kampanii layoutach. Autorem projektu jest Antoni Wajda. To artysta wywodzący się ze sceny alternatywnej, którego twórczość zalicza się do działań trash artowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 – Jak byłem w podstawówce, to chodziłem do Domu Kultury na zajęcia plastyczne i tam prawdopodobnie nabrałem przekonania, że ładnie maluję – powiedział Antoni Wajda. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem i grafiką.

Kampania obejmuje nośniki typu bilbord, citylight i citylightpremium w kluczowych miejscach w Warszawie. Działania promocyjne realizowane będą także na nośnikach w tramwajach, na autobusach, pociągach skm i w Galerii Świętokrzyska.

Głównym celem kampanii „NADAJEMY KULTURĘ” jest zmiana wizerunku Domów Kultury.

- Zależy nam na tym, by zachęcić mieszkańców Warszawy do sprawdzenia, jakie możliwości spędzania wolnego czasu samodzielnie albo z rodziną mają w swojej okolicy i rozważenie przyjścia do najbliższego Domu Kultury. Wg wyników badań zrealizowanych przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy pt. „Jak warszawiacy uczestniczą w kulturze” 95% badanych zapytanych o to, jakie są ich praktyki kulturalne, zadeklarowało oglądanie filmów i seriali. Co było dla badanych warszawiaków największymi barierami przy korzystaniu z oferty kulturalnej? Na samej górze znalazły się brak czasu (62%) oraz zbyt duże koszty (35%). Współczesna oferta Domów Kultury to odpowiedź na dzisiejsze potrzeby aktywnych warszawiaków. Dlaczego? Bo jesteśmy na wyciągnięcie ręki i nie trzeba mieć zbyt dużo czasu, by do nas dotrzeć, a po drugie zajęcia oferowane przez nas mają bardzo przystępne ceny. Mamy nadzieję, że nasz wspólny wysiłek pozwoli nam przekonać mieszkańców Warszawy, że przychodząc do najbliższego Domu Kultury, można nie tylko wartościowo spędzić czas, ale także nauczyć się nowych rzeczy, a co równie ważne odkryć ukryty talent i poznać nowych ludzi – dodaje na koniec Agnieszka Jabłońska z zespołu ds. wizerunku warszawskich Domów Kultury.

Za zakup mediów odpowiada zespół ekspertów koordynujący prace nad kampanią „NADAJEMY KULTURĘ”.

– W nasze działania zaangażowali się także artyści. Dotychczas wsparli nas: Renata Przemyk, Zbigniew Hołdys i Izabela Dąbrowska – mówi Katarzyna Sajewicz, z Domu Kultury Praga Północ.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij