„Wszystko dla orzeźwienia” – białe szaleństwo w zimowej kampanii Fresco Frizzante

„Wszystko dla orzeźwienia” – to już druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco dedykowana owocowym smakom Fresco Frizzante o niższej zawartości alkoholu 5,5%, która przewrotnie zachęca do spontanicznego zimowego orzeźwienia.
O autorze
1 min czytania 2018-12-14

Białe szaleństwo ogarnęło stronę www.wszystkodlaorzezwienia.pl i materiały promocyjne. Jest inaczej, lekko i ze smakiem.

Zima już nie musi kojarzyć się z nudą, siedzeniem w domu i piciem nalewek. Fresco Frutti Frizzante podpowiada, jak spędzić zimę w nowy, ciekawszy i bardziej odjazdowy sposób! Namawia konsumentów, by wybrali swój smak Fresco Frutti Frizzante i wyskoczyli gdzieś, z ekipą, spontanicznie na własnych zasadach! Marka jest partnerem jednego z najmodniejszych zimowych wydarzeń SNOW FEST 2019. Organizatorzy spodziewają się 15 tys. gości spragnionych orzeźwienia. W programie: zimowe zawody i mnóstwo imprez towarzyszących: 5 scen, 30 muzyków, foodtrucki, strefa relaksu i wreszcie strefa FRESCO – największy letni ogród na zimowym stoku. Akcji towarzyszy konkurs konsumencki, w którym za zwariowane zimowe fotki można wygrać podwójne zaproszenia na SnowFest 2019, a w wielkim finale voucher na odjazdowe zakupy w SkiTeam. 

Aktywacja potrwa do stycznia 2019 roku.. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.wszystkodlaorzezwienia.pl

Za stworzenie aktywacji odpowiada agencja H2O Creative.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj