TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Wielkomiejski Tour”: Credit Agricole partnerem nowej trasy Dawida Podsiadło

„Wielkomiejski Tour”: Credit Agricole partnerem nowej trasy Dawida Podsiadło
Credit Agricole kontynuuje strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło i wspiera jego kolejne działania artystyczne. Bank będzie partnerem nowej trasy koncertowej „Wielkomiejski Tour”, którą artysta planuje na wiosnę w ponad 30 mniejszych miastach.
O autorze
1 min czytania 2018-12-19

Nowa trasa koncertowa jest kolejnym etapem strategicznej współpracy Dawida Podsiadło i Credit Agricole. Bank był partnerem jesiennej „Małomiasteczkowej trasy”, która okazała się wielkim sukcesem artystycznym i frekwencyjnym. 13 koncertów zorganizowanych w największych polskich miastach przyciągnęło łącznie ponad 100 tys. osób. Credit Agricole współpracuje z artystą od wiosny 2018 r. Dawid Podsiadło został nową twarzą marki i wziął udział w kampanii odświeżającej jej wizerunek, która została doskonale przyjęta przez klientów i była wielokrotnie nagradzana przez środowisko reklamowe.

– Dawid Podsiadło jest bez wątpienia najchętniej słuchanym artystą w Polsce, a słuchanie jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób nasze wyjątkowe podejście do relacji z klientami: z uwagą ich słuchamy i doradzamy im takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. Z rozmów z klientami wiemy, że oni szanują takie podejście i właśnie za to nas cenią – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

– Nasza współpraca ma charakter strategiczny, co oznacza, że współpracujemy z Dawidem znacznie szerzej niż tylko w aspekcie reklamowym. „Małomiasteczkowa trasa” okazała się niezwykłym wydarzeniem, które zrobiło na nas wszystkich wielkie wrażenie. Dlatego z ogromną radością dołączamy do kolejnej trasy Dawida – dodaje Barbara Pijanowska Kuras, dyrektor zarządzająca obszarem zintegrowanej komunikacji marketingowej i korporacyjnej w Credit Agricole.

W ramach trasy „Wielkomiejski Tour” planowanych jest ponad 50 koncertów w 31 miejscowościach, m.in. w Chorzowie, Bolesławcu, Kołobrzegu, Jarocinie czy Starachowicach. Pierwszy koncert odbędzie się 3 lutego w teatrze miejskim w Cieszynie. Bilety na „Wielkomiejski Tour” trafią do sprzedaży w piątek 21 grudnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W październiku br. przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która miała swoją premierę 19 października.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Dawid Podsiadło cały czas zaskakuje pomysłowością – w ramach promocji swojej trasy koncertowej dla swoich fanów przygotował Małomiasteczkową krzyżówkę. Aby odgadnąć główne hasło, trzeba najpierw znaleźć hasła z 40 billboardów w 40 miastach w Polsce.