Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Wielkomiejski Tour”: Credit Agricole partnerem nowej trasy Dawida Podsiadło

„Wielkomiejski Tour”: Credit Agricole partnerem nowej trasy Dawida Podsiadło
Credit Agricole kontynuuje strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło i wspiera jego kolejne działania artystyczne. Bank będzie partnerem nowej trasy koncertowej „Wielkomiejski Tour”, którą artysta planuje na wiosnę w ponad 30 mniejszych miastach.
O autorze
1 min czytania 2018-12-19

Nowa trasa koncertowa jest kolejnym etapem strategicznej współpracy Dawida Podsiadło i Credit Agricole. Bank był partnerem jesiennej „Małomiasteczkowej trasy”, która okazała się wielkim sukcesem artystycznym i frekwencyjnym. 13 koncertów zorganizowanych w największych polskich miastach przyciągnęło łącznie ponad 100 tys. osób. Credit Agricole współpracuje z artystą od wiosny 2018 r. Dawid Podsiadło został nową twarzą marki i wziął udział w kampanii odświeżającej jej wizerunek, która została doskonale przyjęta przez klientów i była wielokrotnie nagradzana przez środowisko reklamowe.

– Dawid Podsiadło jest bez wątpienia najchętniej słuchanym artystą w Polsce, a słuchanie jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób nasze wyjątkowe podejście do relacji z klientami: z uwagą ich słuchamy i doradzamy im takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. Z rozmów z klientami wiemy, że oni szanują takie podejście i właśnie za to nas cenią – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

– Nasza współpraca ma charakter strategiczny, co oznacza, że współpracujemy z Dawidem znacznie szerzej niż tylko w aspekcie reklamowym. „Małomiasteczkowa trasa” okazała się niezwykłym wydarzeniem, które zrobiło na nas wszystkich wielkie wrażenie. Dlatego z ogromną radością dołączamy do kolejnej trasy Dawida – dodaje Barbara Pijanowska Kuras, dyrektor zarządzająca obszarem zintegrowanej komunikacji marketingowej i korporacyjnej w Credit Agricole.

W ramach trasy „Wielkomiejski Tour” planowanych jest ponad 50 koncertów w 31 miejscowościach, m.in. w Chorzowie, Bolesławcu, Kołobrzegu, Jarocinie czy Starachowicach. Pierwszy koncert odbędzie się 3 lutego w teatrze miejskim w Cieszynie. Bilety na „Wielkomiejski Tour” trafią do sprzedaży w piątek 21 grudnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W październiku br. przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która miała swoją premierę 19 października.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Dawid Podsiadło cały czas zaskakuje pomysłowością – w ramach promocji swojej trasy koncertowej dla swoich fanów przygotował Małomiasteczkową krzyżówkę. Aby odgadnąć główne hasło, trzeba najpierw znaleźć hasła z 40 billboardów w 40 miastach w Polsce.