TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trójmiejskie marki na Facebooku cz. 2 – raport Insource

Raport ,,14 dni z życia trójmiejskich marek na Facebooku cz. 2’’ to kolejna odsłona aktywności trójmiejskich firm na Facebooku. Tym razem agencja INSOURCE dwutygodniowej analizie poddała fan pages: Olt Express, Nordea Bank, Trefl SA, Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy oraz Vectra.
O autorze
1 min czytania 2012-07-19

W badaniu zostały uwzględnione następujące czynniki: ilość postów, ilość kliknięć ,,lubię to’’, dodawane przez użytkowników komentarze, ilość udostępnień, zaangażowanie na post oraz zaangażowanie per capita. Badanie pokazało, iż analizowane firmy coraz bardziej świadomie i strategicznie planują swoje działania na Facebooku.  – Wynika to z tego, że coraz większa liczba firm obecnych na portalu realizuje ciekawsze i bardziej angażujące działania. Wiąże się to z pewnością z większymi budżetami, ale jak widać, warto – mówi Magdalena Pawłowska, Dyrektor agencji INSOURCE.

Opublikowany raport wskazuje także na fakt, że marki starają się tworzyć treści, które będą ciekawe dla konkretnej grupy osób. Związane jest to z koniecznością innego podejścia w przypadku firm oferujących produkty życia codziennego, a innego do tych, które oferują usługi. Przynosi to wymierne efekty w postaci „ruchu” na fan page. Dodatkowym wnioskiem płynącym z dwóch raportów jest konieczność uwzględnienia strategii biznesowej i wizerunkowej firmy w działaniach na portalu. Synergia odniesie większy skutek, działania nie będą oderwane od tych poza social media. Planując działania na Facebooku, trzeba nastawić się na osiągnięcie efektów w dłuższej perspektywie czasowej.

Badania odbywały się na przełomie maja i czerwca 2012 roku. Obie części raportu dostępne są tu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj