TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Divante: Na rynku e-commerce kluczową rolę odegrają rozwiązania business intelligence, CRM, content marketing, big data i chatboty [raport]

Spółka z Grupy OEX zaprezentowała szóstą edycję raportu wskazującego najważniejsze kierunki rozwoju sektora e-commerce, zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. W tym roku w badaniu wzięło udział 150 przedstawicieli branży, którzy wypowiedzieli się na temat 70 trendów.
O autorze
1 min czytania 2018-12-19

Według raportu Divante w 2019 roku na rynku e-commerce kluczową rolę odegrają rozwiązania business intelligence, CRM, content marketing, big data i chatboty.

– Już od kilku lat obserwujemy wzrost znaczenia big data, który jednocześnie napędza rozwój narzędzi z obszaru BI, zarządzania relacjami z klientem czy conversational commerce – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Raport eCommerce Trends prezentuje także trendy, które w ciągu najbliższych 5 lat będą miały największy wpływ na rynek sprzedaży online. Wśród nich znalazły się m.in. takie rozwiązania jak Alexa, big data, rozszerzona rzeczywistość czy personalizacja.

– W sektorze e-commerce obserwujemy także coraz większe znaczenie mobile, szczególnie na dojrzałych rynkach. Obecnie ten kanał generuje ok. 20 proc. sprzedaży, dlatego wyzwaniem dla e-sklepów jest optymalizacja konwersji z tego źródła – dodaje Tomasz Karwatka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z opracowania Divante można dowiedzieć się także o najbardziej efektywnych inwestycjach z obszaru e-commerce i poznać aktualne inspiracje. W raporcie nie zabrakło także wypowiedzi ekspertów i praktyków rynku e-commerce.

Raport jest dostępny na stronie go.divante.co/ecommerce-trends-2019.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się