Zrzutki na domówki DIY w crowdfundingowej akcji Desperadosa i Wspieram.to

Desperados wspólnie z platformą Wspieram.to poszukują najbardziej kreatywnych organizatorów domówek. W projekcie „Domówki DIY by Desperados” na 20 najlepszych projektów czeka ogólnopolska crowdfundingowa zrzutka i dodatkowa kasa od Desperadosa.
O autorze
2 min czytania 2018-12-21

Kreatywność, spontan, energia ludzi, muzyka i domówki we własnym stylu. Takiej akcji nie zrobiła w Polsce jeszcze żadna marka. Po raz kolejny bowiem to sami konsumenci stają się organizatorami eventów marki. W nowej kampanii Desperadosa mają szansę zrealizować swoje najodważniejsze imprezowe pomysły i zorganizować najbardziej epickie domówki w Polsce.

Za nami pierwszy etap cyklu imprez „In the House by Desperados”. W 4 minione soboty, w 4 miastach, 4 kamienice zamieniły się w domówkowe epicentrum. W każdej z kamienic 4 piętra, a na każdym inny imprezowy świat, gdzie wszystko było dziełem i pomysłem młodych ludzi – ekip wyłonionych w konkursie Desperadosa. Z 16 imprezowych składów zostały 4, które zmierzą się w Wielkim Finale, 31 grudnia, w Warszawie. Dla gospodarza najlepszej sylwestrowej domówki czeka unikalna nagroda – apartament do mieszkania i imprezowania na cały rok!

Pierwszy w Polsce imprezowy crowdfunding

Wielki Finał „In the House by Desperados” pomieści kilkuset imprezowiczów. Dzięki akcji crowdfundingowej „Domówki DYI by Desperados” każdy w Polsce będzie miał szansę zorganizować swoją własną epicką domówkę. Wszyscy, którzy mają pomysł na niepowtarzalną imprezę w swoich czterech ścianach, mogą teraz zgłosić swoje projekty na platformie Wspieram.to i zbierać kasę na domówkę we własnym stylu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 „In the House by Desperados” to najbardziej epickie domówki w Polsce organizowane przez samych konsumentów. Akcja crowdfundingowa „Domówki DIY by Desperados” jest naturalnym dopełnieniem tego konceptuDzięki niej 20 kreatywnych młodych ludzi urzeczywistni swoje pomysły – mówi Anna Wood, kierująca marką Desperados w Polsce.

Zrzutka na domówkę

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja wykorzystuje mechanizm crowdfundingu i podzielona jest na 2 etapy. Pierwszym z nich jest konkurs, podczas którego uczestnicy zgłaszają swoje pomysły na stronie

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rekrutacja projektów domówek potrwa do 3 stycznia 2019 roku. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń specjalne Jury konkursowe wybierze 20 najbardziej obiecujących pomysłów, które przejdzie do drugiego etapu – zbiórek.

Jak zwiększyć swoje imprezowe szanse? Na pewno trzeba się wyróżnić. Dopracować zgłoszenie, nakręcić odjechany filmik, dołączyć fajne zdjęcia, dokładnie opisać pomysł na domówkę, jej lokalizację, muzykę oraz motyw przewodni. Minimalny budżet projektu powinien wynosić 4 500 zł. Od 7 stycznia 2019 roku autorzy 20 wyróżnionych projektów zaczynają swoje zbiórki na platformie Wspieram.to.

– Crowdfunding angażuje ludzi, których kreatywność i otwartość nie ma granic. Wiemy to z licznych niezwykłych zbiórek, które prowadzone są na naszej platformie. Taka akcja to pierwsza imprezowa zrzutka w naszej historii i unikalna okazja, by spełnić swoje imprezowe pomysły za niemały budżet – podkreśla Marcin Galicki, prezes zarządu Wspieram.to. 

Wsparcie od Desperadosa

Wesprze ich w tym Desperados, który do 30 pierwszych wpłat o minimalnej wartości 50 zł od użytkowników Wspieram.to,  dołoży dofinansowanie w wysokości 50 zł. Oznacza, że to maksymalna wpłata od marki może wynieść nawet 1500 zł.

Zgodnie z zasadami crowdfundingu, na każdego donatora projektu czekają nagrody. Tu też z pomocą przychodzi Desperados, który wesprze organizatorów zbiórek i ufunduje nagrody, a wśród tych bilety na Wielki Finał „In the House by Desperados” w Sylwestra, w Warszawie. Uczestnicy będą mieli też do dyspozycji niezbędne narzędzia do promocji swoich projektów.

Organizatorem akcji jest marka Desperados we współpracy z platformą crowfundingową Wspieram.to. Za koncepcję „Domówki DIY by Desperados” oraz działania PR marki odpowiada Agencja Roots. Za komunikację ATL, digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Realizacja eventowa cyklu „In the House by Desperados” – agencja Brave. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.