Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jean Reno w spocie PFN opowiada o Bożym Narodzeniu w Polsce

Jean Reno w spocie PFN opowiada o Bożym Narodzeniu w Polsce
Dzielenie się opłatkiem, 12 potraw, miejsce dla niespodziewanego gościa przy wigilijnym stole i Kolędnicy – znany francuski aktor Jean Reno w nowym spocie Polskiej Fundacji Narodowej wcielił się w postać dziadka, który opowiada wnuczce o polskich tradycjach świątecznych.
O autorze
1 min czytania 2018-12-21

Padające płatki śniegu, lekki mróz szczypiący w policzki i fascynujące historie przekazywane z pokolenia na pokolenie – Jean Reno w okolicznościowym, świątecznym nagraniu odgrywa rolę dziadka, który opowiada wnuczce o niezwykłym kraju. Mówi o polskich choinkach rozświetlonych setkami migocących światełek, tradycyjnych potrawach, lepieniu bałwana i zabawach na śniegu. Dziewczynka zamyka oczy i staje się bohaterką tej niesamowitej opowieści, z której bije ciepło tradycyjnego polskiego domu i radość domowników, celebrujących wspólne przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Marzenie dziewczynki o znalezieniu się w centrum tych pięknych zdarzeń zostaje spełnia się, gdy pod koniec opowieści dowiaduje się od dziadka że ruszą w podróż do Polski.

Świąteczny klip z Jeanem Reno promuje piękno polskich tradycji bożonarodzeniowych i pokazuje urodę polskich Tatr zimą. Buduje obraz naszego kraju jako pełnego rodzinnego ciepła, bogatego kulturowo, atrakcyjnego turystycznie i takiego, w którym każdy może czuć się bezpiecznie – mówi Filip Rdesiński, Prezes Zarządu Polskiej Fundacji Narodowej.

Z ramienia Polskiej Fundacji Narodowej producentem spotu jest Piotr C. Śliwowski. Spot będzie emitowany w mediach społecznościowych oraz w polskich i zagranicznych stacjach telewizyjnych.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polska Fundacja Narodowa w ramach promocji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości zaprosiła do współpracy światowej sławy aktora i reżysera – Mela Gibsona. W spocie wolność jest porównana do domu – bezpiecznego, ciepłego i rodzinnego miejsca.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ikona w świecie IT, filantrop Doliny Krzemowej, zdobywca National Medal of Technology – Steve Woźniak, odwiedził Warszawę w ramach projektu Polskiej Fundacji Narodowej 100×100. Uznany na całym świecie konstruktor i projektant komputerów z logo nadgryzionego jabłka opowiedział o swojej pasji i polskich korzeniach. Mocno podkreślał wpływ Polaków na światową gospodarkę i cieszył się, że on sam ma polskie korzenie, z czego jest bardzo dumny. Oprócz rozmowy o technologiach i rozwoju, „Woz” podzielił się swoim spostrzeżeniem, czym tak naprawdę jest szczęście. Według niego szczęście można wpisać w model trzech słów na literę „F” – Friends, Fun & Food.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Amerykański vloger Casey Neistat przyleciał do Warszawy na zaproszenie Polskiej Fundacji Narodowej w ramach projektu „100×100” w stulecie odzyskania przez Polskę Niepodległości. Na jego profilu na YouTubie pojawiła się relacja z tej wizyty.