Pierwsza kampania startupu Smart Kid Belt w rękach MullenLowe MediaHub

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza kampania startupu Smart Kid Belt w rękach MullenLowe MediaHub

Dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiedzialny jest za planowanie i zakup telewizyjnej kampanii reklamowej Smart Kid Belt – najmniejszego na świecie urządzenia do przewożenia dzieci w pojazdach. To produkt wymyślony i opatentowany przez polski startup!

Dom mediowy MullenLowe MediaHub rozpoczął współpracę z pomysłodawcą i producentem innowacyjnego produktu Smart Kid Belt, który jest wygodną alternatywą dla standardowych fotelików samochodowych. Jej efektem jest kampania reklamowa, która wystartowała 25 grudnia. Kampania obejmuje telewizję (stacje: TVN i Polsat oraz wybrane kanały tematyczne z portfolio tych dwóch dostawców).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania adresowana jest do rodziców dzieci w wieku od 4 do 12 lat. Jej celem jest pokazanie klientom wygodnej i niedrogiej alternatywy dla tradycyjnych fotelików i podkładek samochodowych.

Za kreację spotu odpowiada butik kreatywny AżTuNagle. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny należący do grupy Keino.

Innowacyjny produkt Smart Kid Belt jest produkowany w Polsce i dotąd został opatentowany na 130 rynkach. Jego pomysłodawcami są dwaj Polacy – założyciele startupu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij