Dom mediowy MullenLowe MediaHub rozpoczął współpracę z pomysłodawcą i producentem innowacyjnego produktu Smart Kid Belt, który jest wygodną alternatywą dla standardowych fotelików samochodowych. Jej efektem jest kampania reklamowa, która wystartowała 25 grudnia. Kampania obejmuje telewizję (stacje: TVN i Polsat oraz wybrane kanały tematyczne z portfolio tych dwóch dostawców).
Kampania adresowana jest do rodziców dzieci w wieku od 4 do 12 lat. Jej celem jest pokazanie klientom wygodnej i niedrogiej alternatywy dla tradycyjnych fotelików i podkładek samochodowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację spotu odpowiada butik kreatywny AżTuNagle. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny należący do grupy Keino.
Innowacyjny produkt Smart Kid Belt jest produkowany w Polsce i dotąd został opatentowany na 130 rynkach. Jego pomysłodawcami są dwaj Polacy – założyciele startupu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024