Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dzień Porażki – upoluj książkę Rafała Żaka „Sztuka Błądzenia” [konkurs]

Dzień Porażki – upoluj książkę Rafała Żaka „Sztuka Błądzenia” [konkurs]
Rafał Żak jest jednym z prelegentów konferencji Dzień Porażki, która odbędzie się 18 stycznia 2019 w Warszawie. Z tej okazji mamy do rozdania 2 egzemplarze książki „Sztuka Błądzenia” wraz z autografem jej autora.
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

Błąd, niepowodzenie, pomyłka, blamaż, niedopatrzenie, porażka, wpadka, wtopa, fiasko, katastrofa, klęska, klapa, przegrana, zawód, obciach, krach, niewypał, upadek, epic fail, niefart, fuck-up, plama…

Błędy mogą być najlepszą podstawą uczenia się, niepowodzenia – kursem motywacji i determinacji, a wkurzenie, że coś jest „nie tak”, impulsem do odkryć i innowacji. Jak uczyć się na własnych błędach, przechodzić przez porażki, mylić się szybko, by poprawiać swoje działania, budować kulturę organizacyjną akceptującą niepowodzenia, popełniać błędy z premedytacją, by rozwijać swoją organizację? Tego dowiecie się z książki „Sztuka Błądzenia” Rafała Żaka – trenera, mówcy, coacha, autor książek oraz prelegenta konferencji Dzień Porażki.

NowyMarketing jest partnerem medialnym konferencji Dzień Porażki, która odbędzie się 18 stycznia 2019 w Warszawie. Z tej okazji mamy do rozdania 2 egzemplarze książki Rafała Żaka „Sztuka Błądzenia” wraz z autografem jej autora. Pytanie konkursowe pojawi się w poniedziałek 14 stycznia w naszym newsletterze, do którego możecie zapisać się tutaj. Bądźcie czujni!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj