Błąd, niepowodzenie, pomyłka, blamaż, niedopatrzenie, porażka, wpadka, wtopa, fiasko, katastrofa, klęska, klapa, przegrana, zawód, obciach, krach, niewypał, upadek, epic fail, niefart, fuck-up, plama…
Błędy mogą być najlepszą podstawą uczenia się, niepowodzenia – kursem motywacji i determinacji, a wkurzenie, że coś jest „nie tak”, impulsem do odkryć i innowacji. Jak uczyć się na własnych błędach, przechodzić przez porażki, mylić się szybko, by poprawiać swoje działania, budować kulturę organizacyjną akceptującą niepowodzenia, popełniać błędy z premedytacją, by rozwijać swoją organizację? Tego dowiecie się z książki „Sztuka Błądzenia” Rafała Żaka – trenera, mówcy, coacha, autor książek oraz prelegenta konferencji Dzień Porażki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
NowyMarketing jest partnerem medialnym konferencji Dzień Porażki, która odbędzie się 18 stycznia 2019 w Warszawie. Z tej okazji mamy do rozdania 2 egzemplarze książki Rafała Żaka „Sztuka Błądzenia” wraz z autografem jej autora. Pytanie konkursowe pojawi się w poniedziałek 14 stycznia w naszym newsletterze, do którego możecie zapisać się tutaj. Bądźcie czujni!