Już za miesiąc, 17-18 stycznia 2019 r. w Warszawie, odbędzie się Dzień Porażki, wyjątkowa konferencja poświęcona zdobywaniu doświadczenia dzięki porażkom.
– „Dzień porażki” to dwudniowe wydarzenie, w trakcie którego będziemy zachęcać uczestników, aby rozmawiali o błędach i wyciągali z nich wnioski. Aby uczyć się na błędach, trzeba umieć o nich rozmawiać. Chcemy pokazać na warsztatach i prelekcjach jak mówić o swoich porażkach i jak rozmawiać o błędach innych osób, tak aby nie doprowadzić do awantury czy depresji, ale do wyciągnięcia z nich cennych lekcji – wyjaśnia Jarek Łojewski, pomysłodawca i organizator wydarzenia oraz prezes Fundacji Dobra Porażka.
Zobacz również
„Dzień Porażki” to okazja, aby pokazać światu, że błędy, porażki, niezręczne momenty i inne podobne sytuacje mogą przydarzyć się każdemu, kto odważył się działać, aby osiągnąć sukces. Mamy przecież takie powiedzenie „Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi”. Błąd wynikający z braku doświadczenia lub zasobów, niewłaściwych decyzji czy podjęcia ryzyka daje nam możliwość zdobycia nowych umiejętności i kształtowania postaw. Porażkę można przekuć w zwycięstwo.
Wśród prelegentów znajdują się m.in. Jacek Santorski, Anna Streżyńska, Monika Czaplicka, Rafał Żak czy Joanna Chmura.
Organizatorami wydarzenia są osoby, które odpowiadały za realizację comiesięcznych spotkań FuckUp Nights w Warszawie i w Trójmieście.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pełna lista prelegentów oraz szczegóły konferencji dostępne są na stronie wydarzenia oraz w wydarzeniu na Facebooku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do 31 grudnia 2018 r bilety na prelekcje oraz warsztaty dostępne są w niższej cenie.
Sponsorem głównym wydarzenia jest firma One2tribe, ekspert z dziedziny motywacji i zmiany zachowań.
Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Dobra Porażka, a współorganizatorami są Machina Rozwoju oraz HubHub.