TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Little Duck – Wszystkie marzenia spełniają się w Disneylandzie

Little Duck – Wszystkie marzenia spełniają się w Disneylandzie
Wraz z wprowadzeniem nowego hasła paryskiego Disneylandu „Where Magic Gets Real”, marka stworzyła uroczy spot, który udowadnia, że to właśnie w tym miejscu wszystkie marzenia się spełniają.
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

Jest miejsce takie, w którym cała magia Disneya – jego czarujące opowieści i niesamowite historie – istnieje naprawdę. Mowa o Disneylandzie w Paryżu.

W związku z wprowadzeniem nowego hasła marki „Where Magic Gets Real”, Disney zaprezentował nowy, bajkowy film, przypominający o tym, że Disneylandu w Paryżu jest magicznym miejscem dla dzieci na całym świecie.

Spot pokazuje wzruszającą historię małego dzikiego kaczątka, który po natknięciu się na magazyn Disneya rozwija swoją fascynację Kaczorem Donaldem. Dni i pory roku mijają, a mała kaczka żyje wielbi disneyowskiego bohatera, zaś owy magazyn staje się dla zwierzątka najbardziej cenioną własnością.

Lecz nadchodzi zima, zmuszając rodzinę małej kaczki do migracji, a magazyn jest zbyt ciężki, by zabrać go ze sobą w długą podróż. Ale tak jak każda opowieść Disneya ma swoje szczęśliwe zakończenie, tak i w tym przypadku nie mogło być inaczej. Bo przecież w Disneylandzie wszystkie marzenia się spełniają.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację odpowiada agencja BETC Paris.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najnowsza reklama zegarków Citizen „I’m late” to pierwsza odsłona współpracy marki z wytwórnią Disneya. Za przywrócenie do życia postaci Białego Królika z kultowej animacji „Alicja w Krainie Czarów” było odpowiedzialne warszawskie studio Platige Image.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się